۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

فروش کشتی سازی هیوندایی در سال 2019 افزایش می یابد

فروش کشتی سازی هیوندایی در سال 2019  افزایش می یابد
غول کشتی سازی کره جنوبی هدف فروش کلی خود را در سال جاری میلادی بر رقم ۱۵.۹ میلیارد دلار بنا نهاده است.
کد خبر: ۸۲۷۲۹
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از آژانس خبری Yonhap کره جنوبی، شرکت کشتی سازی صنایع سنگین هیوندای (HHI) با هدف رساندن میزان فروش خود در سال جاری میلادی به ارزش ۱۵.۹ میلیارد دلاری از رشد ۲۰.۷ درصدی در مقایسه  با رقم ۱۳.۷ میلیارد دلار در قرارداد‌های ۲۰۱۸ میلادی خبر داد.
آژانس خبری Yonhap در ادامه نوشت: شرکت کشتی سازی هیوندای قرار است قراردادی به ارزش هشت میلیارد دلار را در بخش کشتی سازی به امضا برساند. افزون بر آن دو قرارداد ساخت از سوی کشتی سازی‌های وابسته موسوم به Samho و میپو به ترتیب به ارزش ۴.۳ و ۳.۵ میلیارد دلار در سال جاری میلادی در پرونده معاملات ثبت خواهد شد.
مدیران عامل صنایع سنگین هیوندایی در همین راستا اعلام کردند که شرکت تلاش خود برای کاهش هزینه‌های تولید را ادامه می‌دهد تا به سود دهی پایدار دست یابد.
شرکت هیوندای همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد: از آنجایی که مازاد ظرفیت همچنان وجود دارد، تعداد سفارش‌ها برای ساخت شناور جدید محدود است. همچنین انتظار موانعی در افزایش هزینه کشتی‌ها وجود خواهد داشت.
در پایان این خبر مدیران صنایع سنگین شرکت کشتی سازی هیوندای گفتند که به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه تولید با تکیه بر تکنولوژی‌های اخیر هستند تا بتوانند تولید و خرید مواد اولیه را افزایش داده و نیز زمان ساخت را سرعت ببخشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار