۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

کشتیرانی آلمان با گروه ONE وارد همکاری شد

کشتیرانی آلمان با گروه ONE وارد همکاری شد
شرکت های ONE و هاپاگ لوید که در اتحاد THE Alliance با هم همکاری دارند در راستای توسعه شبکه فیدری توافق دو جانبه امضاء کردند.
کد خبر: ۸۲۱۲۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت ONE و هاپاگ لوید جهت توسعه شبکه عملیات فیدری توافق همکاری راهبردی دو جانبه امضاء کردند. این همکاری که با هدف تأمین بازار با یک شبکه فیدری پیشرو صورت گرفته منجر به آن خواهد شد که خدمات فیدری طرفین به اشتراک گذاشته شود.
شرکت Ocean Network Express موسوم به ONE و شرکت هاپاگ‌ لوید در ماه اوت 2018 سرویس جدید فیدری در محدوده داخل آسیا به نام Bohai Feeder (BHX) ارائه کرده‌اند و در آینده (اواسط ماه اوکتبر) سرویس جدیدی در محدوده اروپا به نام North Sea Poland Express (NPX) ارائه خواهند کرد تا شبکه فیدری کنونی خود را گسترش دهند. این همکاری خطوط تجاری فیدری معینی در اروپا (BAX، NBS، NPX، REX، SDX، ADX، LEX) و آسیا (BHX، HAS، PID) را پوشش خواهد داد.
مدیرعامل ONE اعلام کرد: این همکاری جدید یک گام بسیار مهم دیگر در راستای همکاری دو جانبه با نگاه رو به جلو است. ما بر این باوریم که دامنه این همکاری بسیار گسترده خواهد شد.
شرکت‌های ONE و هاپاگ لوید در اتحاد THE Alliance و در خطوط تجاری آمریکای لاتین، آفریقا و شبه قاره هند نیز با هم همکاری دارند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار