۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

قرارداد تامین هفت دستگاه حفاری خشکی امضاء شد

مدیرعامل شرکت حفاری شمال گفت: طبق الحاقیه و تمدید قرارداد هفت دستگاه حفاری خشكی شركت حفاری شمال به اجاره شركت نفت مناطق مركزی ایران درآمد و قرارداد ده ساله شركت حفاری شمال به مدت یكسال دیگر تمدید شد.
کد خبر: ۸۱۷۹۶
به گزارش مانا، حمیدرضا گلپایگانی با بیان اینکه شرکت حفاری شمال به تامین هفت دستگاه دکل حفاری خشکی برای شرکت نفت مناطق مرکزی شده است، اظهار داشت: این تکلیف بر اساس الحاقیه و تمدید قرارداد دو جانبه ای میان شركت های حفاری شمال و نفت مناطق مركزی ایران انجام شده که طی آن نیازمندی های مرتبط با خدمات حفاری شركت نفت مناطق مركزی رفع شد.
وی افزود: با امضا این قرارداد، هفت دستگاه دكل حفاری خشكی شركت حفاری شمال با ظرفیت2000 اسب بخار مطابق با مفاد و شرایط قرارداد اصلی به مدت 12 ماه به اجاره شركت نفت مناطق مركزی ایران درآمد.
گلپایگانی محل اجرای پروژه را در فواصل شهرهای اهواز، ایلام، فارس و مشهد اعلام کرد و تصریح کرد: در این پروژه شركت حفاری شمال مكلف به ارائه خدمات فنی و مهندسی حفاری از قبیل خدمات سیمانكاری، نمودارگیری از گل حفاری، بالك پلنت، casing running، سیستم مدیریت پسماند و سایر خدمات جانبی نیز شده است.
مدیرعامل شرکت حفاری شمال در خاتمه خاطرنشان کرد: عطف به قرارداد تامین دستگاه حفاری خشكی NDC117 میان دو شركت حفاری شمال و شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب، چاه منطقه اهواز 510 با سعی و تلاش متخصصان و حفار مردان شركت حفاری شمال تكمیل شد و به چاه جدید 512 منتقل و در عمق 2035 متری در حال حفاری است.
برچسب ها: نفت
ارسال نظرات
آخرین اخبار