۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

ساخت ترمینال جدید در کانال سوئز

ساخت ترمینال جدید در کانال سوئز
شرکت مهندسی لنگرگاه چین موسوم به CHEC ساخت فاز اصلی یک ترمینال جدید در بندر Sokhna واقع در جنوب کانال سوئز را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۱۷۶۱
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رسانه Xinhua، شرکت دی پی ورلد امارات که سرمایه گذار اصلی و بزرگترین اپراتور در بندر Sokhna است، ساخت یک ترمینال در کانال سوئز واقع در شمال مصر را به شرکت CHEC واگذار کرد. 
بر اساس این گزارش، منابع CHEC به نقل از معاون اجرایی بخش بازاریابی شرکت از تکمیل حوضچه دو این ترمینال ظرف کمتر از ۱۲ ماه و زودتر از زمان مقرر با کیفیت عالی و سرعت بالا خبر دادند.
بندر Sokhna در منطقه اقتصادی کانال سوئز واقع شده است که یک منطقه اصلی اقتصادی در مصر به حساب می‌آید و توسعه آن یکی از پروژه‌های مگای مصر است تا بتواند از این طریق سرمایه گذاری خارجی برای رشد اقتصادی بیشتر را جذب کند.
در همین راستا مدیر منطقه اقتصادی کانال سوئز نقش شرکت CHEC را پررنگ دانست و این شرکت را یکی از بزرگترین و بهترین سازندگان و طراحان بندری در جهان خواند و به موجب وجود طرح پیشگام جاده و کمربند، خواستار همکاری بیشتر با طرف چینی در منطقه اقتصادی شد.
این طرح در سال ۲۰۱۳ میلادی مطرح شد که در واقع به کمربند اقتصادی جاده ابریشم و جاده دریایی ابریشم در قرن ۲۱ اشاره دارد. هدف طرح مذکور ساخت شبکه زیرساختی و تجاری برای اتصال آسیا به اروپا و آفریقا از طریق مسیر‌های تجاری قدیمی جاده ابریشم است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار