۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

بزرگترین شرکت کارگزاری جهان افت کرد

بزرگترین شرکت کارگزاری جهان افت کرد
کلارکسونز بزرگترین شرکت کارگزاری جهان روند نزولی را در شش ماه نخست سال جاری میلادی گزارش داد.
کد خبر: ۸۱۶۱۰

به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بازارهای پرچالش، کلارکسونز- بزرگترین شرکت کارگزاری جهان- روند نزولی را در شش ماه نخست سال جاری میلادی به نمایش گذاشت، اما با این وجود بهبود در طول سه ماه دوم سال جاری میلادی منجر به خوش بینی برای تغییر جهت در میان مدت و بلند مدت شد.

 این گزارش ادامه داد: سود پیش از کسر از مالیات کلارکسونز در شش ماه نخست سال جاری میلادی با رسیدن به 23 میلیون دلار شیب نزولی 18 درصد را طی کرد. سود خالص نیز از 16 میلیون و 300 هزار دلار در شش ماه نخست سال 2017 میلادی به 13 میلیون و 600 هزار دلار در شش ماه نخست سال جاری میلادی کاهش یافت.

 در ادامه این گزارش آمده است: در حالیکه نرخ های کرایه حمل پایین و افت فعالیت، وضعیت ناامید کننده ای را برای کلارکسونز درسه ماه نخست سال جاری میلادی رقم زد اما با بازگشایی دوباره بازارهای سرمایه و آغاز فعالیت سرمایه گذاران برای اجرای معاملات در بازارهای ساخت شناور و فروش دست دوم، شرایط رو به بهبود رفت.

"اندی کیس" مدیرعامل در این باره گفت: اگرچه بلاتکلیفی های سیاسی و اقتصادی کلان، محیط بی ثبات و بی نظمی را برای تجارت جهانی به وجود می آورد، اما صنعت کشتیرانی شاهد بازگشت فاندمنتال های مثبت تر که در نهایت منجر به افزایش فعالیت و نرخ کرایه حمل بالاتر خواهند شد، است.

این گزارش در پایان نوشت: درآمد شرکت کلارکسونز از 118 میلیون دلار در شش ماه نخست سال 2017 میلادی به 111 میلیون و 500 هزار دلار در شش ماه نخست سال جاری میلادی تنزل یافت. افزون براین درآمد بخش ارائه دهنده خدمات بندری کلارکسونز به ده میلیون و 600 هزار پوند و بخش تحقیقاتی به هفت میلیون و 800 هزار پوند افزایش یافت.

برچسب ها: کلارکسونز افت
ارسال نظرات
آخرین اخبار