۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

موسس شرکت کشتیرانی فرانسه درگذشت

موسس شرکت کشتیرانی فرانسه درگذشت
رادولف سعد، موسس شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه روز گذشته در سن ۸۱ سالگی درگذشت.
کد خبر: ۸۱۰۷۶
به گزارش گروه بین الملل مانا، رادولف سعد در سال ۱۹۳۷ میلادی در بیروت متولد شد و در ۲۴ ژوئن سال جاری میلادی درگذشت. وی تحصیلات خود را در مدرسه اقتصاد لندن در سال ۱۹۵۷ به پایان رساند و سپس وارد حرفه خانوادگی یعنی تجارت شد.
وی در سال ۱۹۸۷ میلادی و زمانی که جنگ مدنی لبنان شرایط زندگی در بیروت را با سختی‌های بسیاری همراه ساخته بود، به مارسِی فرانسه رفت و شرکت دریایی CMA را تاسیس کرد. این شرکت با چهار کارمند و تنها یک شناور و یک خط خدمات رسانی بین مارسِی و بیروت فعالیت خود را آغاز کرد.
رادولف سعد در سال ۱۹۸۶ میلادی سرویس دیگری که رابط بین اروپای شمالی و آسیا بود را به مجموعه افزود و در سال ۱۹۹۲ نخستین دفتر CMA را در شانگ‌های گشود چراکه معتقد بود روزی چین به بزرگترین اقتصاد جهان تبدیل می‌شود و بزرگترین کارخانه‌ها را در خود جای می‌دهد. او در واقع از نخستین کسانی بود که حمل و نقل کانتینری، تجارت جهانی و وجود شناور‌های مگاسایز را اصلی بنیادین در کشتیرانی می‌دانست. افزون بر آن، سعد یکی از طرفداران سرسخت توسعه از طریق اکتساب بود.
شرکت کشتیرانی CMA در سال‌های ۱۹۹۶، ۱۹۹۸، ۲۰۰۵ و ۲۰۰۷ به ترتیب با شرکت‌های Compagnie Générale Maritime (CGM)، ANL، Delmas، COMANAV و خطوط آمریکا همکاری کرد. همزمان با افزایش فعالیت و گسترده شدن زمینه خدمات رسانی، رادولف سعد روابط قدرتمند خود با مارسِی را ادامه داد و در نهایت برج CMA CGM را در سال ۲۰۰۶ میلادی در این شهر ساخت و این برج به نمادی از مارسِی تبدیل شد.
برچسب ها: فرانسه CMA CGM 2018
ارسال نظرات
آخرین اخبار