۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

همکاری دی پی ورلد و کشتیرانی فرانسه آغاز شد

همکاری دی پی ورلد و کشتیرانی فرانسه آغاز شد
دی پی ورلد استرالیا از امضای همکاری بلند مدت با کشتیرانی CMA CGM فرانسه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۶۵
به گزارش گروه بین الملل مانا، ترمینال اپراتور دی پی ورلد استرالیا با هدف بهره مندی بیشتر از خدماتی که شناور‌های شرکت کشتیرانی CMA CGM در ترمینال‌های Brisbane، سیدنی، ملبورن و Fremantle ارائه می‌دهند، قرارداد همکاری بلند مدت را امضا کرد.
بر اساس این گزارش، توسعه همکاری بین استرالیا و فرانسه ارتباط صمیمانه و نزدیک تری را بین مقامات لجستیکی در بندر استرالیا فراهم می‌آورد. خدمات حمل و نقل دریاییِ با کیفیت از سوی گروه CMA CGM که شامل خطوط ANL و APL است، می‌تواند اهرم تعادل ترمینال کانتینری دی پی ورلد در استرالیا باشد.
بر همین اساس، مدیرعامل دی پی ورلد استرالیا گفت: توسعه همکاری پلت فرم قدرتمندی را برای هر دو گروه فراهم می‌آورد تا شاهد رشد آینده در بازار استرالیا باشیم. 
وی افزود: خرسندیم که از سوی گروه کشتیرانی فرانسه انتخاب شدیم. در بازاری که میزان رقابت در دو سطح منطقه‌ای و جهانی به شدت بالاست، همکاری ایمن با فرانسه جایگاه ما را در صنعت به عنوان یک مهره قدرتمند تجاری تقویت می‌کند. قرارداد جدید همکاری پیشین را ژرف‌تر می‌سازد و بعنوان یکی از مشتریان کلیدی، در تلاشیم تا میزان همکاری و اعتماد دوجانبه خود را بیش تز پیش افزایش دهیم. همکاری بین دو کشور فرصت‌های متعددی برای سرمایه گذاری و توسعه خدمات فراهم می‌آورد.
در ادامه این گزارش، مدیر عامل خط ملی استرالیا موسوم به ANL گفت: قرارداد توسعه همکاری به لحاظ استراتژیکی اقدامی مهم برای گروه کشتیرانی فرانسه و خط کشتیرانی ANL به شمار می‌آید چرا که امکان بارگیری و تخلیه با کیفیت بالا را در عملیات بندری این کشور فراهم می‌آورد. 
وی ادامه داد: کشتیرانی فضایی رقابتی است و مشتریان برای انتقال بار‌ها در زمان مقرر و رساندن آن‌ها به مقاصد تعیین شده حساب باز می‌کنند؛ بنابراین ما به طور مستقیم و تا حد زیادی به عملکرد گروه‌هایی که با آنان همکاری می‌کنیم، وابسته هستیم. از این رو، رابطه خود را به طور مستمر با دی پی ورلد استرالیا افزایش می‌دهیم تا عملکرد خود را ارتقا داده و بتوانیم در زنحیره تامین باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.
دی پی ورلد استرالیا بزرگترین اپراتور بندری در استرالیا و زنجیره تامین است که خدمات قابل توجهی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
گروه کشتیرانی فرانسه متشکل از CMA CGM، ANL و APL Sofrana بزرگترین گروه کشتیرانی در فرانسه است که خدمات حمل و نقل ساحلی و بین المللی، لجستیکی، کانتینری و فروش را ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار