۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶

توافق بزرگترین تأمین کننده LNG جهان با شرکت دولتی تایلند

توافق بزرگترین تأمین کننده LNG جهان با شرکت دولتی تایلند
بزرگترین تولید کننده LNG در جهان (Qatargas) و EGAT (شرکت دولتی تولید برق تایلند) جهت واردات سوخت LNG تایلند به توافق رسیدند.
کد خبر: ۸۰۳۱۰

 به گزارش گروه بین الملل مانا، Qatargas بزرگترین تولید کننده LNG در جهان و EGAT شرکت دولتی تولید برق تایلند، توافقی را امضاء کردند که بر اساس آن سوخت LNG تایلند توسط واردات از خاورمیانه تأمین شود.

این توافق‌نامه همکاری در زمینه‌های تدارک، حمل‌ونقل و تأمین واحدهای ذخیره‌ و جاری‌سازی (FSRU) است و واردات LNG به تایلند را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت قطرگاز اظهار کرد: «به نمایندگی از این تیم اعلام می‌کنم، گروه ما برای بکارگیری راهکارهای به روز در سطح جهانی و تأمین نیازهای کسب و کار EGAT تعهد همه جانبه خواهد داشت. ما در نظر داریم که در آینده در زمینه تأمین نیاز EGAT وارد رابطه‌ی بلندمدت شویم.»

EGAT، بزرگترین تولیدکننده برق در تایلند، برای واردات سالانه پنج میلیون تن LNG تا سال 2024 برنامه‌ریزی کرده است. در فوریه سال 2018، شرکت آمریکایی فلور (Fluor) مهندسی و طراحی واحدهای ذخیره‌ و جاری‌سازی (FSRU) شرکت EGAT را شروع کرد. پیش‌بینی می‌شود پروژه مذکور در اواسط سال 2018 به اتمام برسد.

مدیر EGAT عنوان کرد: باعث افتخار شرکت ما است که با قطرگاز به عنوان پیشرو در زمینه تأمین LNG در سطح جهان که دارای فناوری‌های پیشرفته و دانش کافی در این زمینه است، وارد همکاری شویم. ما در پی آن هستیم که از تخصص آن‌ها بهره ببریم و با کمک هم کسب‌وکار خود را رونق دهیم.»

برچسب ها: قطر LNG گاز
ارسال نظرات
آخرین اخبار