۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰

استقبال گردشگران از گشت دریایی با لنج سنتی

استقبال گردشگران از گشت دریایی با لنج سنتی
در هفت روز گذشته افزون بر 15 هزار نفر از گشت دریایی نوروزی با لنج سنتی در اسکله شیلات بوشهراستفاده کرده‌‌اند.
کد خبر: ۸۰۲۵۱

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: افزون بر 15 هزار گردشگر طی هفت روز گذشته  از گشت دریایی نوروزی با لنج سنتی در اسکله شیلات بوشهر استفاده کرده‌‌اند.

محمد آبخو گردشگری دریایی  با ناوگان مسافری پیشرفته را نیاز به حمایت دانست  و خاطر نشان کرد: برای ایجاد کشتی پیشرفته مسافری و اعزام مسافران دریایی به آبهای آزاد  آمادگی سرمایه‌گذاری وجود دارد که نیاز به حمایت ویژه سازمان بنادر و دریانوردی است.

آبخو با بیان اینکه شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس سال‌ها است در طرح گردشگری دریایی مشارکت دارد گفت: تردد این گشت‌ها اکنون در کانال بندر بوشهر است که با توسعه این فعالیت‌ها و استقرار کشتی پیشرفته مسافری امکان حضور در آبهای آزاد فراهم می‌شود.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی و خدمات صیادی تندیس خلیج فارس با اشاره به تور سفرهای دریایی نوروزی در اسکله بندر صیادی شیلات بوشهر خاطر نشان کرد: در راستای استفاده گردشگران از  تورهای دریایی با مشارکت سازمان‌ها و ادارات ذیربط، گشت دریایی در بوشهر با تجهیز چهار شناور لنج سنتی از  دوم فروردین فعالیت خود را آغاز کرده است.

بهره‌بردار بندر صیادی شیلات بوشهر با بیان اینکه هر لنج روزانه پنج مرحله مسافران نوروزی را در کانال بندر بوشهر تردد می‌دهد، خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده همه مسافران نوروزی از گشت‌های دریایی که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است، اعلام رضایت دارند.

آبخو با اشاره به اینکه روزانه بیش از دو هزار و 500 نفر از گشت دریایی لنج سنتی بوشهر استفاده می‌کنند تصریح کرد: محل تردد شناورهای لنج سنتی گردشگری دریایی کانال بندر بوشهر به طول شش مایل دریایی است که در این سفر دریایی موسیقی زنده بوشهری توسط هنرمندان اجراء می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار