۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

بنادر کشتیرانی کاسکو روی خط سود

بنادر کشتیرانی کاسکو روی خط سود
اپراتور بندری هنگ کنگ موسوم به بنادر کشتیرانی کاسکو توانست میزان سود خود در سال گذشته میلادی را دو برابر کند.
کد خبر: ۸۰۲۳۶
به گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال افزایش سرمایه سهامداران، سود خالص حاصل برای بنادر کشتیرانی کاسکو در سال گذشته میلادی با افزایش 107.4 درصدی همراه شد و از 247 میلیون دلار سال 2016 میلادی به 512.4 میلیون دلار رسید.
بر اساس این گزارش، اپراتور بندری مذکور به موجب بهبود اقتصادی و ثبت خریدهای جدید و پس از کسر مالیات و توقف عملیات لیزینگ کانتینر، توقف فعالیت تجارت و فروش در سال 2016 میلادی توانست کسب سود 227 میلیون دلاری معادل افزایش 25.5 درصدی را در مقایسه سال به سال ثبت کند.
این گزارش ضمن اشاره به قطب های فعال بنادر کانتینری کاسکو ادامه داد: دو ترمینال کانتینری پیرائوس در یونان و Oceangate در چین بیشترین میزان سوددهی را برای بنادر کاسکو به همراه داشتند. افزون بر آن، ترمینال های دیگر افزایش 31.5 درصدی در میزان سود و رسیدن آن به 241.8 میلیون دلار را تجربه کردند.
بر همین اساس، توان عملیاتی بنادر کشتیرانی کاسکو در سالی که گذشت به 100 میلیون و 202 هزار و 185 TEU رسید. همچنین میزان درآمد سال 2017 میلادی در مجموع افزایش 634 میلیون دلاری معادل رشد 14.1 درصدی را تجربه کرد.
دو خرید 51 درصدی سهام گروه NPH در اسپانیا و ترمینال Nantong و نیز افزایش سهام در ترمینال Zeebrugge از جمله اقدامات مثبت اپراتور بندری هنگ کنگ در سال گذشته بود.
شایان ذکر است گروه تصمیم دارد فعالیت خود را با هدف سرمایه گذاری در آسیای جنوب شرقی، آمریکای لاتین و آفریقا توسعه دهد تا شبکه ترمینال ها گسترده تر شود. علاوه بر آن سهام 35 بندر واقع در آسیای جنوب شرقی، اروپا و خاورمیانه و نیز دارایی 179 لنگرگاه کانتینری متعلق به بنادر کشتیرانی کاسکو است.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار