۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستان خبر داد:

بنادر استان گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی

بنادر استان گلستان آماده میزبانی از مسافران نوروزی
مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستان گفت: اداره بنادر و دریانوردی استان گلستان برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۸۰۱۶۱
به گزارش مانا، الهیار اسعدی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دریایی شهرستان های ساحلی استان گلستان اندیشیده شده، اظهار داشت: درایام تعطیلات نوروز بازدیدهای منظم همکاران اموردریایی این اداره کل ازقایق ها و اسکله های شهرهای بنادر گز و ترکمن در دستورکار قرار دارد.
 اسعدی اذعان داشت: تمامی عوامل اجرایی سازمان بنادر و دریانوردی استان گلستان، در ایام نوروز با سرکشی به اسکله ها و قایق ها در صورت مشاهده هرگونه موارد ناایمن و  از سوی قایق ها و شناورهای حامل گردشگران از حرکت آنها جلوگیری بعمل آورده و اجازه تردد نخواهند داد.
وی اظهار امیدواری کرد: با تسهیلات ویژه و ارتقاء نکات ایمنی اسکله های گردشگری دریایی، مسافران این منطقه در تعطیلات نوروز٩٧ سفر خوبی را تجربه خواهند کرد.
مدیراداره بنادرو دریانوردی استان گلستانادامه داد: از ۴۰ هزار مسافر نوروزی سال 96، یک الی سه درصد از کشورهای نظیر قزاقستان و ترکمنستان به بنادر گز و ترکمن سفر کردند علاوه بر این بیشترین مسافران نوروزی از استان های سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و برخی نقاط جنوبی کشوربه  بنادر گلستان سفر کرده بودند.  
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار