۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

اسکله تفریحی در بوشهر ایجاد می‌شود

اسکله تفریحی در بوشهر ایجاد می‌شود
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری دریایی اسکله تفریحی انگشتی در اسکله جفره بوشهر نصب می‌شود.
کد خبر: ۸۰۱۳۷
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، نورالله اسعدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان از ظرفیت بالایی در عرصه دریا و دریانوردی برخوردار است، اظهار داشت: استان بوشهر طولانی‌‌ترین مرز دریایی با خلیج فارس دارد که این مهم فرصت قابل توجهی  را برای گردشگری دریایی فراهم کرده است.
وی ایجاد زیرساخت‌های گردشگری دریایی در مناطق ساحلی استان بوشهر را یکی از وظیفه‌های کمیته گردشگری دریایی دانست و تصریح کرد: این کمیته با تدوین برنامه‌ها و طرح‌ها در عرصه توسعه زیرساخت گردشگری اقدام می‌کند.
اسعدی، یکی از اهداف مهم مقاصد گردشگران به مناطق ساحلی استان بوشهر را  استفاده از ظرفیت دریا عنوان کرد و افزود: در این راستا نیاز به ایجاد ایستگاه‌های شناور تفریحی در اسکله‌های استان است.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ارتقاء ایمنی شناورهای تفریحی تصریح کرد: برای افزایش ایمنی شناورهای تفریحی موجود در استان بوشهر، 600 جلیقه نجات تامین شده است.
اسعدی از ایجاد اسکله تفریحی در مناطق ساحلی خبرداد و اظهار داشت: اسکله انگشتی که نقش مهمی در تامین زیرساخت‌‌های گردشگری دریایی دارد برای توسعه زیرساخت گردشگری دریایی در نظر گرفته شده است.
وی از نصب اسکله انگشتی در جفره بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: اسکله انگشتی برای پهلوگیری شناورهای تفریحی و رفت و آمد گردشگران از ایمنی بالایی برخوردار است که نخستین اسکله آن در جفره بوشهر نصب می‌شود.
سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: اسکله‌های انگشتی که فلزی هستند می‌تواند در تامین زیرساخت‌های گردشگری دریایی و ایمنی تردد مسافران موثر باشد.
اسعدی با اشاره به ایجاد همیار ناجی در بنادر پرتردد استان بوشهر تصریح کرد: برای افزایش ایمنی در گردشگری دریایی قایق‌های همیار ناجی در دو بندر بوشهر و گناوه تهیه شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار