۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳

همایش ارگان های دریایی فردا برگزار می شود

مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور گفت: بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی فردا برگزار می شود.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۸۴۹۰
همایش ارگان های دریایی فردا برگزار می شود
به گزارش مانا علی اکبر مرزبان اعلام کرد: بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی سه شنبه 24 بهمن ماه با حضور وزیرراه و شهرسازی، مقامات کشوری و لشگری، مدیران ارشد صنایع دریایی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم تهران برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور۵۰ ارگان دریایی دولتی، غیر دولتی و شرکت های فعال در حوزه بندری و دریایی برگزار می شود، افزود: مراسم همایش ارگان های دریایی این باربه صورت یک روزه و فشرده برگزار خواهد شد.
مسئول دبیرخانه هماهنگی ارگان های دریایی کشور با اعلام اینکه دبیرخانه بیست و پنجمین همایش ارگان های دریایی از ساعت ۰۷:۳۰ اقدام به پذیرش مدعوین و مهمانان خواهد کرد، از کلیه مدعوین درخواست کرد به گونه ای برنامه ریزی کنند که حداقل نیم ساعت قبل از آغاز مراسم افتتاحیه در محل همایش حضور داشته باشند.
وی در پایان سه محور را به عنوان محور های همایش بیست و پنجمین ارگان های دریایی اعلام کرد.
به گفته مرزبان یکی از محورهای"توسعه حمل و نقل دریایی؛ ایمنی و امنیت دریانوردی" است که مسئولیت آن با معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت سازمان شیلات، نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی نفتکش، سازمان محیط زیست، اتحادیه مالکان کشتی ایران، انجمن صنفی کارگری دریانوردی تجاری ایران است.
دومین پنل اصلی نیز با محوریت "لجستیک بندری و نقش بخش خصوصی در توسعه دریایی کشور" برگزار می شود که به گفته این مقام مسئول در سازمان بنادر و دریانوردی اجرای آن برعهده معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت اتحادیه مالکان کشتی، انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن صنفی کارگری دریانوردی تجاری ایران، شرکت تایدواتر و سایر شرکت های خدمات دریایی و بندری خواهد بود.
"حفظ محیط زیست دریایی؛ اساس توسعه پایدار" آخرین محور از سه محورهای همایش است که آن نیز با مسئولیت سازمان محیط زیست کشور و دبیری اداره کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با مشارکت پژوهشگاه اقیانوس شناسی، سازمان شیلات و سایر ارگان ها و موسسات نظیر رده بندی و شرکت های کشتیرانی برگزار خواهد شد. 
  
ارسال نظرات
آخرین اخبار