۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

مکثی کوتاه بر مصاحبه های برتر صنعت کشتیرانی در سال گذشته

سایت خبری تحلیلی ورلد مریتام نیوز گوشه ای از برترین مصاحبه ها با چهره های شاخص صنعت کشتیرانی در سال 2017 را نقل قول می کند.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۷۹۶۴
مکثی کوتاه بر مصاحبه های برتر صنعت کشتیرانی در سال گذشته
به گزارش گروه بین الملل مانا سایت خبری تحلیلی ورلد مریتام نیوز در سال 2017، مصاحبه هایی را با چهره های شاخص در صنعت کشتیرانی ترتیب داده است، در ذیل گوشه ای از آن آورده شده است.
 کشتی های هوشمند در حال آمدن هستند
در روزگاری که شاهد چیرگی و تسلط تکنولوژی هوشمند و اتوماتیکی برتولید صنعتی تا منزل و تلفن های هوشمند هستیم، بخش دریایی بیکار ننشسته و پیشرفت های تکنولوژی با هدف ساختن کشتی های هوشمند تر را هدف قرار داده است.


رونق بازار کروزدر  آسیا
رونق اخیر صنعت کشتی کروز در بازار آسیا فرصت تجاری عالی را برای نوپایانی چون اپراتور کروز Genting Hong Kong مستقر در هنگ کنگ به ارمغان می آورد.

چگونه ملوانان تحت تاثیر کشتی های هوشمند قرار می گیرند؟
معرفی کشتی های هوشمند که به عنوان گام جدید برای صنعت کشتیرانی محسوب می شود، پروژه هایی را به راه انداخته است که قصد عینیت بخشی به مفهوم کشتی هوشمند را دارند. چنانچه تکنولوژی استفاده از کشتی های هوشمند به شیوه ای صحیح به کار برده شود، به جای آنکه بهانه ای برای کاهش بیشتر تعداد خدمه باشد، می تواند با کاهش مسئولیت شغلی دریانورد و کمک به بهبود امنیت موجبات ارتقاء کیفیت زندگی بر روی عرشه را فراهم سازد.


لغو تحریم ها فضای تجاری جدیدی رو به ایران گشود
به دنبال لغو تحریم های بین المللی بر علیه ایران، اروپا به از سرگیری روابط دریایی با ایران اشتیاق زیادی را نشان داده است، به طوری که خطوط کشتیرانی مهم و مقامات بندری را برای انعقاد قراردادهای جدید و احیاء قراردادهای قبلی رهسپار این کشور ساخت.


رها کردن بیش از 1300 ملوانان
طی پنج سال گذشته، سازمان بین‌المللی کار ILO، هشدار داد، تعداد 12 الی 19 رخداد ترک خدمه در سال گزارش شده است که در مجموع تعداد یک هزار و 300 تن را شامل می شود.

بندر ویجرنیای آمریکا آماده پذیرش بزرگترین کشتی ها در تجارت آتلانتیک 
بندر ویجرنیای آمریکا با اعلام آمادگی پذیرش بزرگترین کشتی ها، به دنبال کسب منفعت از تجارت فزاینده به ویژه از کشتی های بزرگتر که کارگوهای بیشتری را با خود حمل می کنند، است.
 

قوانین BWM کشتی های سایز کوچک را تهدید می کند
طرح اصلاح شده برای کشتی ها برای مطابقت با استاندارد زیستی D-2 تحت کنوانسیون مدیریت آب توازن BWMC به طور آزمایشی در هفتاد و یکمین جلسه کمیته حفاظت محیط دریایی آیمو پذیرفته شد.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار