۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱

نجات دو صیاد جاسکی از سوی کشتی همگام

مدیر دفتر ایمنی، کیفیت و محیط زیست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: دو صیاد سرگردان در دریا از سوی کشتی همگام نجات یافتند.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۸۹۲
نجات دو صیاد جاسکی از سوی کشتی همگامکاپیتان اصغر محمودپور در گفتگو با خبرنگار مانا با اعلام این خبر گفت: کشتی همگام از کشتی های فله بر ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در نزدیکی آب های دریایی عمان دو صیاد سرگردان در دریا را نجات داد.
ویادامه داد: پرسنل کشتی همگام در نزدیکی دریای عمان و در فاصله یک مایلی کشتی متوجه یک قایق سبک موتوری شدند که راکبین آن در خواست کمک داشتند.
به گفته مدیر دفتر ایمنی، کیفیت و محیط زیست کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران فرماندهی کشتی همگام پس از انجام هماهنگی های لازم با سازمان مرکزی و انجام برخی بررسی های احتیاطی دستور به نزدیک شدن به قایق مذکور را صادر کرد و عملیات نجات در پی آن انجام شد.
این مقام مسئول در کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران دو شخص نجات یافته را صیادانی اهل بندر جاسک اعلام کرد و تصریح کرد: این دو نفر از یک هفته قبل با استفاده از یک قایق سبک موتوری به دریا زده بودند و به علت اتمام سوخت دچار سرگردانی در دریا شده بودند.
کاپیتان محمود پور دلیل دوام آوردن این دوصیاد را در یک هفته سرگردانی، ذخیره کافی آب شیرین اعلام کرد و افزود: پس از انجام عملیات نجات با هماهنگی صورت گرفته با MRCC بندر عباس دو صیاد نجات یافته به مقامات بندری استان هرمزگان تحویل داده شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار