روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
مدیر شرکت کاسولیچ ایتالیا گفت:

با تمام توان با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کنیم

مدیرعامل شرکت کشتیرانی کاسولیچ ایتالیا با بیان قدمت 160 ساله شرکت خود گفت: از زمان قبل از انقلاب ایران با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کنیم.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۷۶۲۲
با تمام توان با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کنیمبه گزارش خبرنگار مانا، آگوستوکاسولیچ که در مراسم پنجاهمین سال تاسیس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران سخن می گفت با بیان اینکه همکاری با طرف ایرانی برای وی و شرکت متبوعش بسیار مهم است، خاطر نشان کرد: این شرکت از زمان قبل ازانقلاب ایران با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران همکاری می کنیم.
وی با اعلام این خبر که اخیرا دفتری را در ایران افتتاح کرده ایم، گفت: بسیار علاقمندیم که تجارت ایران با ایتالیا از این طریق توسعه بیشتری یابد.
کاسولیچ با اشاره به مشکلات بسیاری که صنعت کشتیرانی جهان با آن روبروست، تصریح کرد: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از معدود شرکت هایی است که در بخش دریایی به اهداف والای خود دست یافته است و مدیریت این شرکت طی سال های گذشته بسیار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذارده و از بحران های دنیای تجارت جان سالم به در برده است.
این مدیر کشتیرانی ایتالیایی با بیان اینکه فرصت های بسیار زیادی برای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تاکید کرد: این شرکت می تواند از فضای موجود برای توسعه هرچه بیشتر فعالیت خود بهره ببرد.
وی در پایان اظهار داشت: این شرکت تمام توان خود را برای تجارت، بسط و توسعه همکاری با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به کار می گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار