۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

شرکت حمل و نقل انرژی کاسکو تانکر سفارش می دهد

شرکت حمل و نقل انرژی کشتیرانی کاسکو سفارش خود مبنی بر ساخت 14 فروند تانکر از سوی یاردهای دولتی داخلی چین را تایید کرد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۰۶۷
شرکت حمل و نقل انرژی کاسکو تانکر سفارش می دهدبه گزارش گروه بین الملل مانا، واحد تانکر کشتیرانی کاسکو موسوم به شرکت حمل و نقل انرژی کشتیرانی کاسکو با نام تجاری (CSET)، 14 فروند شناور متشکل از چهار فروند VLCC به ظرفیت 320 هزار DWT، سه فروند نفتکش حمل نفت خام به ظرفیت 160 هزار DWT در شرکت کشتی سازی Dalian و پنج فروند تانکر به ظرفیت 110 هزار و دو فروند به ظرفیت 65 هزار DWT در شرکت مهندسی دریایی و فراساحل CSSC که پیش از این با نام یارد بین المللی کشتی سازی گوانجو شناخته می شد، سفارش می دهد.
بر اساس این گزارش، قراردادهای ساخت تانکرها از سوی این شرکت به زودی به امضای کشتی سازان می رسد. افزون بر آن، شرکت CSET طرح کسب 50 درصدی سهم ساخت چهار فروند شناور حمل LNG در پروژۀ روسیه موسوم به Yamal LNG را تایید کرد. در این میان، شرکت CSET قصد دارد سهام های جدیدی را برای سرمایه گذاران خود از جمله شرکت مادر کشتیرانی کاسکو چین صادر کند و بودجه خود را تا 815 میلیون دلار افزایش دهد.
شایان ذکر است، در حال حاضر ناوگان این شرکت 117 فروند تانکر را در خود جای داده است و 11 فروند شناور جدید در شرکت DSIC و شرکت مهندسی دریایی و فراساحل CSSC در حال ساخت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار