۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹

ماهنامه شماره 245

نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۷۶۱۵۷
ماهنامه شماره 245
در این شماره می خوانید:    
 دهکده جهانی هوشمند 
 نوآوری و هوشمندسازی چالش عمیق در تجارت دریایی
پرونده: تجارت دریایی زمانی برای نوآوری و هوشمندسازی
میزگرد "هوشمندسازی در صنایع و حمل ونقل دریایی"؛
 همه راهها به هوشمندسازی ختم می شود
دستیابی صنعت کشتیرانی به فناوری جدید اجتناب ناپذیر است
 راه برگشتی وجود ندارد
جایگاه نیروی انسانی در هوشمندسازی کجاست؟
 بیکاری یا تغییر مهارتها!
نگاهی به مفهوم تک پنجره تجارت و روندهای تطور آن؛
 استانداردسازی اطلاعات برای توسعه تجارت هوشمند
پیشتازی بندر جبل علی با شعار بنادر جهانی ارتباط دهنده بازارهای جهان؛
 نبض دبی در اینجا می زند
هوشمندسازی، یک ضرورت و چند ابهام
 هوشمندی بنادر کوچک صرفه اقتصادی ندارد
 همه بایدهای اتوماسیون بندری
بنادر هوشمند؛ آنچه که لازم است، آنچه که نداریم
 برخی مدیران روزمرگی را بر هوشمندسازی ترجیح می دهند
چرا هوشمندسازی در قرن جدید مهم است؟
 بهره وری، بعد چهارم صنعتی شدن
 افزایش کارآمدی و امنیت کشتیرانی با هوشمندسازی
ناوگان ملی: هدف؛ حضور همه جانبه در بنادر اصلی دنیا
دکتر محمد سعیدی در گفت وگو با نشریه TOGY:
 کشتیرانی یکی از بازیگران اصلی صنعت سوخت رسانی در ایران است
مهندس عزیزا... عصاری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات:
شرکت حمل ونقل بین المللی با مشارکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تأسیس می شود
مهندس قاسم نبی پور مدیرعامل شرکت خیبر:
 شرکت خیبر وارد زنجیره بین المللی تأمین تجهیزات کشتی ها شد
مهندس سیدرضا سیدعلیزاده مدیرعامل شرکت مدیریت کشتی راهبران امیددریا:
 گسترش عرصه فعالیت ها از بنادر اروپایی تا آمریکای جنوبی
کاپیتان مجتبی نجف پور خادم مدیرعامل شرکت منطقه ای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در چین:
شرکت مشترک کشتیرانی فیدری با چین تأسیس شد
به بهانه 21 مرداد روز ملی دریای خزر؛
 توسعه ناوگان ملی دریای خزر متضمن حق حاکمیت ملی است
دبیر انجمن IRA در گفت وگو با پیام دریا:
دنیا با اجرای برجام همکاری خود را با ایران گسترش داد
رئیس بخش حمل ونقل دریایی وزارت اقتصاد و انرژی آلمان؛
 شرکت های آلمانی برای همکاری با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران آماده اند
شناورهای بدون سرنشین
نفت، گاز و پتروشیمی: چرا قرارداد توتال مهم است؟ یکی در برابر همه
چرا اولین قرارداد نفتی ایران با توتال بسته شد؟
 غول نفتی فرانسه در نقطه صفر مرزی ایران
مهندس علی کاردر مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:
امنیت سرمایه گذاری خارجی در ایران تأمین شد
مهندس محمدحسن پیوندی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تأمین؛
 فاینانس 3 میلیارد دلاری پروژه سیراف توسط کنسرسیوم خارجی
گفت وگوی پیام دریا با مهندس مرضیه شاهدایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی؛
 توتال پشت دروازه های پتروشیمی ایران
موفقیتی بزرگ در دولت یازدهم رقم خورد:
 سد قراردادهای نفتی شکست
فراز و فرود نوسان قیمت طلای سیاه از تولد اوپک تاکنون؛
 سایه سیاست بر رفتار سینوسی قیمت نفت
نگاهی به استعدادهای اقتصادی ایران، روسیه و آسیای میانه؛
 ذخایر انرژی؛ مزیت استراتژیک کشورهای حوزه دریای خزر
کارشناسان پاسخ می دهند:
جایگزین سوخت های فسیلی کدامند؟
 صنعت پتروشیمی ایران از واردات یک محصول پلیمری بی نیاز شد
اقتصاد: فرصت های طلایی بازار ایران برای جهان
چگونه ایران در مسیر جهش اقتصادی قرار گرفت
رشد روزافزون اقتصاد ایران در قلب بحران خیزترین مناطق جهان
دکتر سیدرضا نوروززاده مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی:
 قطار اقتصاد کشور با برجام دوباره راه افتاد
سفیر برزیل در گفت وگو با پیام دریا؛
 برزیل از گسترش همکاری های تجاری اقتصادی با ایران استقبال می کند
 ورشکستگی بانک ها از شایعه تا واقعیت!
حمل‌ونقل: حمل ونقل محور توسعه
محسن جلال پور در گفت وگوی اختصاصی با پیام دریا؛
 توسعه حمل ونقل بدون مشارکت ملی میسر نیست
بررسی بازار حمل فله خشک در نیمه اول سال 2017
سال خلف وعده بخش فله خشک
وضعیت ناوگان کانتینری در سال 2017 میلادی؛
رشد 132 درصدی نرخ کرایه در یک ماه
مرز ریلی اینچه برون فرصتی برای کشورهای همسایه ایران؛
 خط اتصال کشورهای آسیای میانه به خلیج فارس
سرمایه گذاری 124 میلیارد دلاری چین برای احیای جاده ابریشم
بازاریابی مرسک از طریق شبکه های اجتماعی؛
 دنیا را برای جذب مشتری رصد می کنیم
 توسعه ترانزیت ریلی با ایجاد کار گروه ریلی منطقه ای
نیم‌نگاه: گردشگری دریایی باید خصوصی شود
گزارش دومین نشست کارشناسانه پیرامون مشکلات گردشگری در کشور؛
تدوین نقشه راه مسافرت دریایی تا سال 1404
بندر انزلی امن ترین مسیر بین ایران و اروپا
سازگاری با گرمایش کره زمین برای نجات خلیج گرگان؛
راهکار تبادل آب بین خلیج گرگان و دریای خزر
 راه دریایی
 شعر درمانی
محدودیت ها و پیامدهای یک قاعده در برنامه ششم توسعه؛
 چرخه معیوب یک ماده واحده
این کشور گوی سبقت صدور دریانورد را ربوده است؛
 سهم 25 درصدی فیلیپین در بازار تأمین نیروی انسانی دریایی
3 قانون IMO اجرایی میشود
 قوانین در خدمت حفظ محیط زیست
آیا می توان به پاکی دریا امیدوار بود؟
 چراغ دودی خاموش
 خیز بلند هند و افغانستان برای توسعه بندر چابهار
بولتن: ایران کارگاه بزرگ ا قتصادی
دکتر محمد سعیدی در سفر به استان بوشهر:
 باید کشورمان را به یک کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل کنیم
مدیرعامل کشتیرانى جمهوری اسلامی ایران در مجمع بین المللی کرانس مونتانا؛
 جاده ابریشم مکمل حمل ونقل دریایی است
در مراسم روز جهانی دریانورد اعلام شد؛
 اخبار
برچسب ها: پیام دریا 254
ارسال نظرات
آخرین اخبار