۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴

سود خالص بنادر آدانی هند افت کرد

منطقه ویژه اقتصادی و بنادر آدانی هند APSEZ، بزرگترین بندر هند و بازوی لجستیکی گروه آدانی، افت 13.65 درصدی سود خالص را تجربه کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۷۳
سود خالص بنادر آدانی هند افت کرد
به گزارش گروه بین الملل مانا سود خالص منطقه ویژه اقتصادی و بنادر آدانی هند APSEZ، بزرگترین توسعه دهنده بندری هند و بازوی لجستیکی گروه آدانی، در سه ماه نخست سال مالی تا پایان ژوئن به 710 هزار و 250 کرور هندی ( 111 میلیون دلار ) رسید، رقمی که حکایت از افت 13.65 درصدی دارد.
این گزارش ادامه داد: درآمد APSEZ از یک هزار و 827 کرور هندی در سه ماه نخست سال مالی 2016 به  دو هزار و 745 کرور هندی در مدت مشابه سال جاری میلادی افزایش یافت.
افزون بر این، سود خالص در سه ماه نخست سال مالی 39 درصد پایین تر از سه ماه نخست سال جاری میلادی بود، از سوی دیگر درآمد سه ماه نخست سال مالی جاری میلادی 23 درصد بالاتر از درآمد سه ماهه اول گزارش شده است.
مدیر عامل APSEZ در ادامه با اشاره به اینکه عملیات در بندر و تجارت لجستیکی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد، پیش بینی کرد، حجم جابجایی کانتینری روند افزایشی را به نمایش خواهد گذاشت.
به گفته وی، بندر Mundra در آینده ای نزدیک جایگاه بزرگترین بندر کانتینری هند را به خود اختصاص خواهد داد.
این گزارش در پایان نوشت: در ماه می سال جاری میلادی، کشتیرانی CMA CGM فرانسه و منطقه ویژه اقتصادی بنادر آدانی هند APSEZ قرارداد سرمایه گذاری مشترک برای فعالیت در ترمینال کانتینری جدید CT4 بندر Mundra را به مدت 15 سال امضا کردند، CT4 با برخورداری از جرثقیل های اسکله ای که قادر به حمل شناور های با ظرفیت 18 هزار TEU هستند، ظرفیت جابجایی یک میلیون و سیصد TEU در سال را دارد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار