۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

افزایش هفت برابری تولید LNG در آمریکا

به گفته اداره اطلاعات انرژی آمریکا EIA ، این کشور شاهد افزایش هفت برابری ظرفیت تولید گاز مایع طبیعی LNG خواهد بود.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۵۲۶
افزایش هفت برابری تولید LNG در آمریکا
 به گزارش گروه بین الملل مانا اداره اطلاعات انرژی آمریکا EIA پیش بینی کرد، ظرفیت تولید گاز مایع طبیعی LNG از یک میلیارد و چهارصد میلیون فوت مکعب در روز در پایان سال 2016 به نه میلیارد و 500 میلیون فوت مکعب در روز در پایان سال 2019، افزایش خواهد یافت، روند افزایشی مذکور به منزله رشد هفت برابری است.
این گزارش افزود: در حال حاضر تسهیلات عملیاتی تبدیل به مایع، تنها سه Train در ترمینال Sabine Pass LNG در Louisiana آمریکا هستند، از سوی دیگر، Train چهارم در حال راه اندازی است و Train پنجم در سال 2019 راه اندازی خواهد شد.
در ادامه این گزارش آمده است: تا سال 2020، انتظار میرود آمریکا جایگاه سومین ظرفیت صادراتی بزرگ LNG دنیا را پس از استرالیا و قطر به خود اختصاص دهد.نرخ تقاضای جهانی LNG و رقابت از سوی دیگرعرضه کنندگان، استفاده از این ترمینال های صادراتی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.
با توجه به اینکه دبیرخانه انرژی مکزیک پیش بینی کرده است، استفاده گاز طبیعی برای تولید انرژی الکتریکی را تقریبا 50 درصد بین سال های 2017 تا 2020 افزایش دهد، ظرفیت خطوط لوله صادرات آمریکا به مکزیک نیز تقریبا به دوبرابر تا سال 2019 رسید.
این گزارش در پایان با اشاره به اینکه بر طبق گزارش EIA، آمریکا بزرگترین تولید کننده گاز طبیعی در جهان است، نوشت: سال گذشته، تولید LNG در این کشور به 72 میلیارد و 500 میلیون فوت مکعب در روز رسید، از این میزان 96 درصد برای مصرف داخلی مورد استفاده قرار گرفت.
برچسب ها: LNG آمریکا
ارسال نظرات
آخرین اخبار