۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

کشتیرانی فله خشک هنگ کنگ توسعه می یاید

شرکت کشتیرانی فله خشک Pacific Basin مستقر در هنگ کنگ قرارداد کسب پنج فروند شناور فله خشک را منعقد کرد.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۵۳۸۵
کشتیرانی فله خشک هنگ کنگ توسعه می یاید
به گزارش گروه بین الملل مانا، به دنبال قیمتهای جذاب شناورهای دست دوم در بازار، شرکت کشتیرانی فله خشک Pacific Basin مستقر در هنگ کنگ- یکی از بازیگران اصلی بخش فله خشک- قرارداد شرایطی برای کسب پنج فروند شناور فله خشک به ارزش 104 میلیون و 600 هزار دلار را امضا کرد.
این گزارش ادامه داد: قرارداد مذکور دو فروند سوپراماکس ساخت سال 2014 به ارزش 34 میلیون دلار، یک فروند هندی سایز ساخت سال 2014 به ارزش 21 میلیون و 100 هزار دلار، یک فروند سوپراماکس ساخت سال 2016 به ارزش 23 میلیون و 500 هزار دلار و فروش مجدد یک فروند سوپراماکس جدید که قرار است در ماه ژانویه سال 2018 به ارزش 26 میلیون دلار تحویل داده شود، را در برمی گیرد.
"Mats Berglund" مدیرعامل Pacific Basin با اشاره به اینکه خریداری این شناورها فرصت های جذابی را برای رشد و احیای ناوگان این شرکت به همراه خواهد داشت، گفت: این شناورهای کارآمد و مدرن در کشتی سازی های معتبر و بزرگ Imabari و Tsuneishi ژاپن ساخته می شوند و به دلیل برخورداری از بهترین طراحی برای فعالیت های تجاری Pacific Basin می توانند وضعیت ناوگان را در بلند مدت ارتقا دهند.
این گزارش در پایان نوشت تا تاریخ سی ام ماه ژوئن سال جاری میلادی، ناوگان شرکت فله خشک Pacific Basin تعداد 250 فروند کشتی فله خشک که از این تعداد 101 فروند ملکی و 156 فروند چارتی هستند، را در اختیار داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار