۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶
فرمانده نیروی دریایی سپاه:

هیچ کس در دنیا جرات نگاه چپ به کشتی های ایرانی را ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: هیچ کس در دنیا جرات اینکه به کشتی های ایرانی نگاه چپ کند، ندارد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۴۸۰۲
هیچ کس در دنیا جرات نگاه چپ به کشتی های ایرانی را ندارد به گزارش خبرنگار مانا؛ سردار پاسدار علی فدوی که در آیین گرامیداشت روز جهانی دریانورد حضور یافته بود، ضمن تبریک این روز به دریانوردان اظهار داشت: به برکت انقلاب و فداکاری شهدا در ۳۹ سال اخیر، صنعت کشتیرانی و آبهای کشور در وضعیتی است که هیچ کس در دنیا جرات اینکه به کشتی های ایرانی نگاه چپ کند، ندارد و کوچکترین تعرض در اقصی نقاط جهان به شناورهای ایرانی برای متعرض خطر بزرگی خواهد بود.
وی ضمن اشاره به افتخار آمیز بودن این اقتدار تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی نیز می تواند با این اقتدار حاکمیت ملی را بر آب های کشور اعمال کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه صیانت نیروهای نظامی در حوزه دریایی را ۲۴ ساعته اعلام کرد و گفت: هم اکنون نیروی دریایی سپاه با استفاده از ۹۷ فروند شناور در خلیج فارس و تنگه هرمز در حال تامین امنیت این مناطق است همچنین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز تامین امنیت دریای عمان را انجام می‌دهد تا دریانوردان ما در بخش نفتکش، کشتیرانی جمهوری اسلامی و حوزه صیادی با اطمینان به فعالیت خود ادامه دهند.
سردار فدوی ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران در تمامی شناورهای ایرانی خاطر نشان کرد: هر شناوری مزین به پرچم ایران باشد امنیت خود را تضمین کرده است.
وی همچنین با اشاره به وضعیت شهرهای ساحلی کشور اظهار داشت: توسعه نیافتگی سواحل و جمعیت کم ساکن در آنها آن هم در زمانیکه بهش مهمی از صادرات انرژی و تجارت دریایی از این مناطق صورت می‌گیرد در شان انقلاب و کشور نیست و باید نسبت به تغییر این وضعیت اقدام کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار