۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

تردد دریایی40 هزار مسافر در مسیر بوشهر و گناوه به خارگ

مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سال گذشته 40 هزار مسافر با کشتی در مسیرهای بوشهر و گناوه به جزیره خارگ و بالعکس تردد کرده‌اند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۷۲۴
تردد دریایی40 هزار مسافر در مسیر بوشهر و گناوه به خارگ
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد نوروزی‌ فرد با تاکید بر توجه به تردد سفرهای دریایی ساکنان جزیره خارگ اظهار داشت: سال گذشته  حدود 40 هزار مسافر با کشتی در مسیرهای بوشهر و گناوه به جزیره خارگ و بالعکس تردد کرده‌اند.
وی بیان کرد: از 40 هزار مسافر دریایی 13 هزار و 801 نفر در مسیر خارگ به بوشهر و 14هزار و 338 نفر در مسیر بوشهر به خارگ جابجا شده‌اند.
مدیرعملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد:در سال گذشته پنج هزار و 510 نفر در مسیر خارگ به گناوه و 6 هزار و 172 نفر نیز در مسیر گناوه به خارگ جابجا شده‌اند.
نوروزی‌فرد با بیان اینکه وضعیت نامساعد جوی نقش مهمی در تاخیر تردد شناورها داشته تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون شاهد شرایط نامساعد جوی و وزش بادهای شدید در سواحل جنوبی کشور بوده‌ایم که در جابجایی و حمل بار و مسافر تاثیراتی داشته است اما شرایطی ایجاد کرده‌ایم تا مردم در ایمنی کامل به سفرهای دریایی بپردازند و نیازمندی‌های مردم و نهادهای دولتی در جزیره خارگ به موقع دریافت شود.
وی با اشاره به افزایش کیفیت سفرهای دریایی از خارگ تاکید کرد: افزایش و ارتقای کیفیت سفرهای دریایی از اولویت های مدیریت عملیات عمومی جزیره خارگ در سال 96 است.
برچسب ها: تردد مسافری
ارسال نظرات
آخرین اخبار