۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

مراکز عملکرد ناوگان حمل دریایی دیجیتالی بازگشایی شد

موسسه رده بندی DNV GL نروژ مراکز عملکرد ناوگان دیجیتالی در بنادر هامبورگ و سنگاپور را بازگشایی کرده است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۴۴۹۹
مراکز عملکرد ناوگان حمل دریایی دیجیتالی بازگشایی شد
به گزارش گروه بین الملل مانا موسسه رده بندی DNV GL نروژ مراکز عملکرد ناوگان دیجیتالی در هامبورگ و سنگاپور را در راستای حمایت از سیستم ECO INSIGHT خود با قدمت فعالیت دو و سال نیم، بازگشایی کرده است.
این گزارش ادامه داد: مراکز مذکور تحت مراحل آزمایش عملیاتی برای بیش از نه ماه قرار گرفته اند و در حال حاضر از مشتریان آزمایشی خود در اروپا و آسیا حمایت می کند.
این مراکز روزانه از مشتریان با ارائه اطلاعاتی در مورد کیفیت داده، هشدار عملکرد و بازبینی عملکرد، حمایت می کنند.
لازم به ذکر است: سیستم ECO insight بیش از یک هزار و 400 فروند شناور از بیش از 80 مالک را در اختیار دارد، مراکز عملکرد ناوگان جدید اولین بلوک های ساختمانی سیستم 2.0 ECO insight به شمار می آیند که قرار است در ماه آگوست سال جاری میلادی راه اندازی شود.
یکی از مشتریان آزمایشی برای مراکز عملکرد، شرکت کشتیرانی Leonhardt & Blumberg آلمان است که سیستم ECO insight را بر روی 35 فروند از شناورهای خود نصب کرده است، علاوه بر این نصب بر روی 20 فروند دیگر نیز به زودی انجام خواهد شد.
" Christian Rychly" مدیر عامل Leonhardt & Blumberg در این باره گفت: برای کاستن از فشار بازار، دقیقا نیاز به ابزارهایی است  که کارآمدی را ارتقا دهند و برای سازگاری با قوانین حتی چالش برانگیزتر زیست محیطی، به کمک ما آیند.
مدیر عامل موسسه رده بندیDNV GL نیز گفت: راه اندازی مراکز عملکرد ناوگان یکی از راه هایی است که می توان با استفاده از دیجیتالی کردن به مشتریان برای ارتقا رقابت پذیری از طریق کارآمدی بهبود یافته، امنیت بیشتر و سود سهام افزایش یافته کمک کرد.
وی در ادامه افزود: بدون مشارکت ارزشمند مشتریان آزمایشی مانند Leonhardt & Blumberg، قادر نخواهیم بود این راه حل ابداعی را توسعه بخشیم، از طرف دیگر، با همکاری و مشارکت با یکدیگر، می توانیم در حال حاضر منافع داده های بزرگ در صنعت کشتیرانی را به خوبی مشاهده کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار