۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹

ناوگان کشتیرانی عربستان 38 فروندی می شود.

به دنبال تحویل آخرین شناور سفارش داده شده به کشتیرانی صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی HHI، ناوگان شرکت کشتیرانی ملی عربستان سعودی (بحری) به 38 فروند افزایش خواهد داشت.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۴۴۴۶
ناوگان کشتیرانی عربستان 38 فروندی می شود.
به گزارش گروه بین الملل مانا تعداد شناورهای ناوگان شرکت کشتیرانی ملی عربستان سعودی (بحری) پس از تحویل آخرین شناور سفارش داده شده به بزرگترین کشتی سازی دنیا- صنایع سنگین هیوندایی کره جنوبی- به 38 فروند افزایش خواهد یافت.
این گزارش ادامه داد: تانکر موسوم به Maharah با ظرفیت 300 هزار dwt دومین نفتکش غول پیکر سفارش داده شده از سوی شرکت بحری در سال 2017 است.
احمد علی ال- سبایی" عضو هیئت مدیره در کشتیرانی بحری در این باره گفت: افزودن تانکر Maharah موقعیت این شرکت به عنوان بزرکترین صاحب و اپراتور نفتکش های غول پیکر در جهان را بیشتر تقویت خواهد کرد، از سوی دیگر موقعیت پیشتازانه در بخش حمل و نقل جهانی و لجستیکی را نیز قوت خواهد بخشید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شراکت بیش از یک دهه بین بحری و صنایع سنگین هیوندایی خیلی موفقیت آمیز بوده است، گفت: تاکنون 26 شناور به کشتی سازی مذکورسفارش داده شده که به موقع نیز تحویل داده شده است، علاوه بر این،هشت فروند نفتکش غول پیکر نیز سفارش داده شده که سه فروند آن قرار است درسال جاری میلادی تحویل داده شوند.
لازم به ذکر است: شرکت ملی کشتیرانی بحری عربستان سعودی، بزرگترین کشتی سازی دنیا – صنایع سنگین هیوندایی- و شرکت ساخت سکوی نفتی Lamprell دبی در یک سرمایه گذاری مشترک قرار است بزرگترین کشتی سازی در خاورمیانه به ارزش پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار را بسازند.
این گزارش در پایان نوشت: شرکت بحری به عنوان یکی از بزرگترین مالکان نفتکش های غول پیکر توافق کرده است، دست کم ۷۵ درصد از مقتضیات شناور خود را در طی ۱۰ سال برای ۵۲ فروند شناور جدید شامل نفتکش های غول پیکر خریداری کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار