۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

تعدیل 11 هزار نیرو در کشتیرانی آلمان پس از ادغام با اتحادیه عرب

سخنگوی شرکت هاپاگ لوید آلمان از تعدیل 12 درصدی نیروی انسانی خود در خشکی و به دنبال تکمیل ادغام با شرکت UAE اتحادیه عرب خبر داد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۴۲۸۵
تعدیل 11 هزار نیرو در کشتیرانی آلمان پس از ادغام با اتحادیه عرببه گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از سخنگوی شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید آلمان، این شرکت قصد دارد به دنبال تکمیل ادغام با  اتحادیه عرب- کشتیرانی UAE- دوازده درصد از نیروهای انسانی خود (11 هزار نفر در حال حاضر) شاغل در بخش خشکی را تعدیل کند.
بر اساس این گزارش، کاهش منابع انسانی در این شرکت بر دو هزار شغل دریایی تاثیر منفی نخواهد داشت. اما این اقدام در طی یک سال و نیم آینده انجام می شود و تاکنون جزئیاتی در خصوص عنوان های شغلی و قسمت های مختلف آن اعلام نشده است.
این گزارش ضمن اشاره به بیانیۀ منتشر شده از سوی هاپاگ لوید، ادامه داد: کارکنان این شرکت به تدریج تعدیل می شوند و اولویتی در این اقدام مطرح نیست. در حال حاضر تنها اولویت شرکت پیوستگی تجارت با هدف حفظ مشتریان و پایداری آن است.
این گزارش افزود: شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید تصمیم دارد 118 مورد از خدمات خود را با 45 مورد از خدمات شبکۀ UASC اتحادیه عرب ادغام کند که پیش بینی می شود طی هشت هفته و تا پایان سه ماه سوم سال جاری میلادی به انجام رسد. بر همین اساس، میزان جابه جایی کانتنیری در سال به 10 میلیون TEU می رسد.
شایان ذکر است، با انجام این ادغام شرکت کشتیرانی هاپاگ لوید بر حسب ظرفیت با دارا بودن 230 فروند شناور و ظرفیت تسهیم یک میلیون و 600هزار TEU در ناوگان جایگاه پنجم جدول برترین های حمل و نقل کانتینری را به خود اختصاص می دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار