۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱

برگزاری اولین نشست تخصصی فعال سازی بندرچابهار

اولین نشست کارگروه تخصصی فعال سازی بندر چابهار با حضور معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانودری و جمعی از مدیران و مسئولین وزارت راه و شهرسازی و سازمان های مربوطه برگزار شد.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۳۹۹۹
 برگزاری اولین نشست تخصصی فعال سازی بندرچابهار
به گزارش مانا اولین نشست کارگروه تخصصی فعال سازی بندر چابهار با حضور معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان، مدیران کل حوزه معاونت امور بندری و جمعی از مدیران و مسئولین وزارت راه و شهرسازی، ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،گمرک جمهوری اسلامی، ‌سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار و سایر نهادهای ذیربط و همچنین نمایندگان انجمن های صنفی از جمله انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی ایران و شرکت های خصوصی از جمله شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، شرکت آریابنادر ایرانیان و شرکت کشتیرانی والفجر و ... ‌در محل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
در این نشست معاون امور بندری و مناطق ویژه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در باره اهمیت بندر چابهار و مشکلات موجود و راهکارهای پیشنهادی رفع موانع پرداختند.
در پایان مقررشد هر یک از سازمان های دولتی و نمایندگان بخش خصوصی ضمن احصای موارد مربوط به حوزه خود نسبت به تهیه و تدوین مستنداتی در قالب گزارش عملیاتی در زمینه مشکلات موجود،‌ راهکارهای پیشنهادی برای برون رفت از مشکلات موجود و تهیه نقشه راه عملیاتی اقدام کنند. همچنین اعضا پیشنهادهای مستند خود را در نشست بعدی کارگروه ارائه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار