۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
معاون استاندار بوشهر:

غواصان برای یافتن ناپدیدشدگان حادثه دیر راهی دریا شدند

معاون استاندار بوشهر گفت: در حادثه طغیان آب دریا در سواحل دیر 20 نفر مصدوم و پنج نفر ناپدید شدند که تیم‌های غواصی برای یافتن افراد مفقودی راهی دریا شدند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۳۰۸۷
غواصان برای یافتن ناپدیدشدگان حادثه دیر راهی دریا شدندبه گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بندر دیر با اشاره به وقوع طغیان آب دریا در بندر دیر اظهار داشت: بحران طغیان آب دریا در استان بوشهر پدیده‌ای نو است که مردم اطلاعات کافی از آن نداشتند.
وی با اشاره به اینکه در طغیان آب دریا در بندر عده‌ای مصدوم و ناپدید شدند افزود: بر اثر این حادثه که ساعت 8 و 10 دقیقه صبح امروز رخ داد، 20 نفر مصدوم شدند که 11 نفر سرپایی درمان شدند و 9 نفر به بیمارستان کنگان برای بستری انتقال یافتند.
وی با اشاره به ناپدید شدن پنج نفر در این بحران خاطر نشان کرد: در حادثه طغیان آب دریا در سواحل دیر پنج نفر ناپدید شدند که تیم‌های غواصی برای یافتن افراد مفقودی راهی دریا شدند.
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه آب دریا فروکش کرده است تاکید کرد: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان بوشهر، طی دو روز آینده بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود که لازم است مراقبت‌های لازم به ویژه افراد کنار ساحل داشته باشند.
برچسب ها: طوفان بندر دیر
ارسال نظرات
آخرین اخبار