۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
در هشتمین سال پیاپی؛

راهیان نور دریایی در سه استان برگزار می شود

جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه گفت: امسال 15 هزار نفر در اردوهای راهیان نور دریایی در استان هرمزگان حضور می‌یابند.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۷۳۰۰۶
راهیان نور دریایی در سه استان برگزار می شودبه گزارش مانا از بندرعباس، عباس غلامشاهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای راهیان نور دریایی در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان برگزار می‌شود که در هرمزگان از 25 اسفندماه این اردوها آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه می یابد.
وی با اشاره به اینکه این اردوها در استان هرمزگان با محوریت سپاه امام سجاد (ع) و منطقه یکم دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: در هفت سال گذشته 43 هزار نفر در اردوهای راهیان نور دریایی در استان هرمزگان شرکت کرده‌اند و در سال 94 بیش از 13 هزار نفر از نقاط مختلف کشور در قالب راهیان نور دریایی در استان هرمزگان حضور یافتند.
جانشین فرمانده منطقه یکم دریایی سپاه تصریح کرد: محل اعزام راهیان نور دریایی امسال از اسکله پشت‌شهر خواهد بود که در نوبت صبح به جزیره هرمز (نماد ایثار و شهادت در هرمزگان و کشور) و در نوبت عصر نیز به سمت تنگه هرمز خواهد بود.
غلامشاهی گفت: امسال ظرفیت لازم برای میزبانی و اعزام 15 هزار نفر زائر راهیان نور دریایی در هرمزگان ایجاد شده که البته استقبال بسیار فراتر از ظرفیت موجود است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اعزام زائران راهیان نور دریایی با یک فروند لندیکرافت و دو شناور مسافربری صورت می‌گیرد و محوریت برنامه‌ها با شعار "من انقلابی‌ام" خواهد بود که جلوه‌هایی از عظمت و اقتدار ملت انقلابی ایران را به نمایش می‌گذارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار