۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱
در سال 2017 میلادی:

وضعیت صنعت کشتیرانی با ثبات نرخ حمل و نقل بهبود می یابد

ورشکستی کشتیرانی هانجین به همراه ادغام خطوط کانتینری در سال گذشتۀ میلادی، از وضعیت بهتر این صنعت در سال 2017 میلادی خبر می دهد.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۲۲۷۶
وضعیت صنعت کشتیرانی با ثبات نرخ حمل و نقل بهبود می یابدبه گزارش گروه بین الملل مانا و به دنبال رویاروییِ طولانی مدت صنعت کشتیرانی با مازاد ظرفیت در بازار و خوش بینی شدید برای افزایش تقاضا، خط مرسک دانمارک ضمن اشاره به کاهش سفارشات در سال 2016 میلادی اعلام کرد: امیدوار است در سال جاری میلادی و به موجب مذاکرات با مشتریان خود توازن بیشتری بین عرضه و تقاضا در بازار برقرار کند.
بر اساس این گزارش، مدیر ارشد آسیا- اقیانوسیۀ کشتیرانی مرسک گفت: انتظار می رود خط مرسک با ثبت زیان 384 میلیون دلاری در سال گذشتۀ میلادی، سال جاری را با سود قابل ملاحظه ای به پایان رساند. این درحالی است که مرسک از رشد دو تا چهار درصدیِ بازار جهانی کانتینر در سال 2017 میلادی نیز خبر داد.
شایان ذکر است، ورشکستگی شرکت هانجین کرۀ جنوبی و ادغام خطوط کانتینری سه شرکت بزرگ ژاپنی به همراه خرید دارایی های شرکت هامبورگ سود آلمان از سوی مرسک در ماه دسامبر سال 2016 میلادی، موجبات ثبات نرخ حمل و نقل در بازار جهانی در سال 2017 میلادی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار