۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

بازدید استاندار گیلان از کشتیرانی دریای خزر

استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولین استانی از شرکت کشتیرانی دریای خزر بازدید کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۲۱۶۵
بازدید استاندار گیلان از کشتیرانی دریای خزر
به گزارش خبرنگار مانا در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های بندرانزلی، استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولین استانی از شرکت کشتیرانی دریای خزر بازدید کرد.
در این مراسم محمد رضا بنی النجار معاون بازرگانی شرکت کشتیرانی دریای خزر گزارشی ازعملکرد این شرکت در حوزه دریای خزر و پروژه های دردست اقدام از جمله احداث سیلوغلات 45 هزار تنی در محوطه بندری انزلی، احداث انبار کالای عمومی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی و خرید چند فروند شناور جدید ارائه داد.
استاندار گیلان با تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی، از تلاش ارزشمند مدیران و کارکنان شرکت کشتیرانی دریای خزر به‌عنوان بزرگترین ناوگان ملی تقدیر کرد.
محمد علی نجفی بر اهمیت صادرات و ارتباط با کشورهای همسایه به ویژه روسیه، قزاقستان و تقویت شرکت کشتیرانی دریای خزر در بنادر آستاراخان و آکتائو تاکید کرد.
وی با اشاره به مشکلات عنوان شده ازسوی مسئولین شرکت کشتیرانی دریای خزر مانند نرخ سوخت و تعرفه های بندری و پرداخت تسهیلات کم بهره اظهار داشت: به زودی نشستی برای حل این مشکلات و رفع موانع صادرات با مدیران کشتیرانی دریای خزر برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار