۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

ائتلاف جدید شرکت های کشتیرانی کرۀ جنوبی

خط کانتینری مرچنت هیوندایی کرۀ جنوبی با خطوط تجاریِ فعال این کشور در آسیا توافق کردند ائتلافی با نام تجاری HMM+K2 تشکیل دهند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۱۳۳۶
ائتلاف جدید شرکت های کشتیرانی کرۀ جنوبی
به گزارش گروه بین الملل مانا، به دنبال تفاهم نامه ای که به امضای اعضای ائتلاف HMM+K2 رسید، خط کانتینری مرچنت هیوندایی کرۀ جنوبی (HMM) فعالیت خود را با دو شرکت کره ای موسوم به Heung- A Shipping و Sinokor Merchant Marine  به طور رسمی از ماه مارس سال جاری میلادی آغاز خواهند کرد.
بر همین اساس، خدمات کشتیرانی در کشورهای ژاپن، چین، آسیای جنوب شرقی و غربی از سوی این ائتلاف و به مدت دو سال پوشش دهی می شوند.
در ادامۀ این گزارش، HMM گفت: ائتلاف جدید موجب برنده شدن هیوندایی در رقابت با مالکان شناورهای مگا می شود به گونه ای که دسترسی این شرکت به شبکه های آسیایی در خطوط کره-ژاپن و کره-چین را به دنبال خواهد داشت.
HMM در ادامه افزود: شرکت های Heung- A Shipping و Sinokor از این ائتلاف به موجب ذخیرۀ هزینه ها و توسعۀ قابل توجه در ارائه خدمات به مشتریان منفعت خواهند برد.
اعضای این ائتلاف همچنین فعالیت های خود را در بخش اشتراک شناورها، خرید و فروش مبادلات بورسی، همکاری جهت ایجاد سرمایه گذاری های مشترک در زیرساخت های بندری و تجهیزات کانتینری به صورت کوتاه و بلند مدت متمرکز می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار