۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
رئیس کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره :

بازگشت اعتماد مشتری مهم تر از پیوستن به اتئلاف 2M است

رئیس کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی در یک کنفرانس خبری گفت: بازگرداندن اعتماد مشتری برای ما مهم تر از پیوستن به ائتلاف 2M است.
نویسنده: فاطمه مونسان
کد خبر: ۷۱۰۰۷
بازگشت اعتماد مشتری مهم تر از پیوستن به اتئلاف 2M است به گزارش گروه بین الملل مانا Fairplay HIS نوشت: Yoo Chang، رئیس کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی که تلاش می کند ناامیدی ناشی از شکست برای پیوستن به ائتلاف M2 را کم رنگ جلوه دهد، دریک کنفرانس خبری گفت: بازگرداندن اعتماد مشتری برای ما مهم تراز پیوستن به اتئلاف M2 است.
در یازدهم ماه دسامبرسال جاری میلادی، ائتلاف 2M متشکل از کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس اعلام کردند، به جای عضویت کامل کشتیرانی مرچنت هیوندایی درائتلاف مذکور، یک قرارداد همکاری استراتژیک سه ساله را با این کشتیرانی خواهند داشت.
این گزارش ادامه داد: ظاهرا، دغدغه های مالی نسبت به کشتیرانی مرچنت هیوندایی، عامل جلوگیری از عضویت کامل در ائتلاف 2M است.
ناگفته نماند، پس از آنکه کشتیرانی هانجین، بزرگترین رقیب داخلی کشتیرانی مرچنت هیوندایی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به ورطه ورشکستگی سقوط کرد، مرچنت هیوندایی کره جنوبی سهم بازار هانجین در مسیر تجاری آسیا-آمریکا را کسب کرد.
در ماه آگوست سال جاری میلادی، مرچنت هیوندایی در رده 14 جهان قرار داشت، اما به دنبال استقرار شناورهای بیشتر برای تسکین بحران لجستیکی ناشی از مخمصه هانجین، صعود چهار پله ای را در این رده بندی تجربه کرد.
Yoo درادامه گفت: این تصور وجود دارد که کشتیرانی های خارجی سهم بازار کشتیرانی هانجین را به غبضه خود درآوردند، اما واقعیت این است که در نخستین ماه پس از فروپاشی هانجین، شرکت ما عملکرد چشم گیری را از خود به جای گذاشت و این دلالت براعتماد فزاینده کشتیرانی ها نسبت به مرچنت هیوندایی دارد.
این مقام مسئول هم چنین خاطر نشان ساخت: در سال آینده پنج فروند کشتی کانتینری و سه فروند نفتکش غول پیکر را در سال 2017 سفارش خواهیم داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار