۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

انتصاب افراد شایسته، کلید توسعه پایدار بنادر

نائب رئیس انجمن پایانه داران بنادر ایران، انتخاب افرادی با دانش مدیریت که در سطوح بالای تصمیم‌گیری دخیل بوده و ضرورتها و نیازهای منطقه را به خوبی می شناسند را کلید توسعه ی پایدار بنادر مهم در شمال و جنوب کشور دانست.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۸۰۲۶
انتصاب افراد شایسته، کلید توسعه پایدار بنادر
حسن یگانه در گفتگو با خبرنگار مانا با تبریک انتصاب دکتر منصور آرامی به سمت معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و همچنین عضویت وی در هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی، این مهم را موجب توسعه و ارتقای بنادر ایران دانست.
وی با اشاره به نقش محوری استان هرمزگان در 60 درصد از تعاملات حمل و نقل دریایی کشور، انتخاب افرادی با دانش مدیریت که در سطوح بالای تصمیم‌گیری دخیل بوده و ضرورتها و نیازهای منطقه را به خوبی می شناسند، کلید توسعه ی پایدار بنادر مهم در شمال و جنوب کشور دانست.
وی همچنین افزود: کمیته‌ امور بندری کمیسیون عمران مجلس، در سالهای گذشته تلاشهای مثبتی در جهت ارتقای سطح بنادر کشور داشته است و قطعا‌ً پشتوانه علمی و تجربه‌ منصور آرامی در ریاست این کمیته به حوزه صنعت حمل و نقل دریایی وارد خواهد شد و ما تحولاتی جدی را در عرصه‌ اقتصاد دریا محور شاهد خواهیم بود.
حسن یگانه در ادامه به ضرورت‌های اقتصاد دریا محور اشاره و آن را بخش جدایی ناپذیری از اقتصاد مقاومتی دانست.
نائب رئیس انجمن پایانه‌داران بنادر ایران اظهار داشت: حضور افرادی با دانش وآگاهی نسبت به ظرفیتهای داخلی کشور را در جایگاه تصمیم‌گیری نوید بخش توسعه و ارتقای بنادر کشور و تضمین کننده ی روند رشد میهن اسلامی است.
برچسب ها: بنادر انتصاب
ارسال نظرات
آخرین اخبار