۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳

فعالیت خط مسافری بندرعباس–درگهان با رویکرد گردشگری

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به راه‌اندازی خط مسافری بندرعباس – درگهان، گفت: این خط مسافری با رویکرد گردشگری فعالیت خودش را آغاز کرده است.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۶۷۹۷۳
فعالیت خط مسافری بندرعباس–درگهان با رویکرد گردشگری
سید باقر موسوی در گفتگو با خبرنگار مانا در بندرعباس اظهار کرد: با آغاز فعالیت خط مسافری بین بندرعباس و درگهان قشم، روزانه دو سرویس در این مبداء و مقصد انجام می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر به دلیل تازه‌تاسیس بودن این خط، استقبال قابل توجهی از سوی گردشگران نمی‌شود اما در نظر داریم با انجام یک سری اقدامات تبلیغاتی، این خط از رونق بیشتری برخوردار شود.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم با اشاره به اینکه به زودی امکان خرید اینترنتی بلیط تردد در این مسیر امکان‌پذیر می‌شود، گفت: علاوه بر این، فروش بلیط این مسیر مسافری دریایی در مجتمع‌های تجاری نیز صورت می‌پذیرد.
موسوی از تعیین قیمت 20 هزار تومانی کرایه در این مسیر خبر داد و بیان کرد: با این وجود، برخی جلسات برای نهایی شدن قیمت بلیط در حال انجام است و بزودی قیمت قطعی اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: مسیر دریایی راه‌اندازی شده از بندرعباس به درگهان و بلعکس، یک مسیر گردشگری قلمداد می‌شود و به همین دلیل به لحاظ قیمت بلیط تفاوت‌هایی دارد و در ازای آن، مسافران این خط خدمات بیشتری دریافت خواهند کرد.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم تاکید کرد: این مسیر با خدمات بیشتری که از سوی شرکت‌های کشتیرانی فعال در این بخش ارایه می‌شود، یک مسیر ویژه(VIP) تلقی می‌شود و مسافران خدماتی مانند پذیرایی و تردد با شناورهای مدرن‌تر را مورد استفاده قرار می‌دهند.
موسوی گفت: سه شرکت کشتیرانی خیبر خلیج‌فارس، آرام موج قشم و شرکت کشتیرانی طلوع فجر برای فعالیت در این مسیر دریایی مسافری اعلام آمادگی کرده‌اند و کار تردد را انجام خواهند داد.
وی بیان کرد: اکنون با برچیده شدن خدمات سنتی و قدیمی، گردشگران می‌توانند با آسودگی بیشتری در این مسیر دریایی تردد کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوند.
اضافه می‌شود، در این مسیر دریایی شناورهای در نظر گرفته شده در ساعت 8، 10 و 12 هر روز صبح از بندرعباس به سمت درگهان و ساعت 10، 12 و 14 از درگهان به سمت بندرعباس تردد خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار