۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
در بندر انزلی :

بازدید استاندارگیلان از طرحهای اجرایی بنادر

مدیر کل بنادر گیلان گفت: در طرح توسعه بندر انزلی محل تعمیرات کشتی به بخش خصوصی واگذار خواهد شد و همچنین ترمینال کانتینری نیز برای صادرات پیش بینی شده است.
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۶۶۵۰۸
بازدید استاندارگیلان از طرحهای اجرایی بنادر
به گزارش مانا مهندس حسین چراغی در بازدید استاندارگیلان و کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان از طرحهای اجرایی بنادر گیلان در بندر انزلی، به تشریح بندر قدیم و زون طرح توسعه بندر انزلی اشاره کرد وگفت: اسکله کانتینری، جنرال کارگو، دلفین، در طرح توسعه بندر جانمایی و سیلوی غلات و مخازن روغنی در این طرح تعریف شده است.
وی افزود: در طرح توسعه محل تعمیرات کشتی بایستی به بخش خصوصی واگذار و همچنین ترمینال کانتینری نیز برای صادرات پیش بینی شده است.
مدیر کل بنادر گیلان در خصوص انبار در طرح توسعه نیز گفت: انبارهایی به صورت BOTو 10 ساله به بخش خصوصی واگذار می شود و طرحهای اجرایی در طرح توسعه از جمله انبارها، محوطه ها و اسکله 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند.
چراغی با اشاره به حوضچه غربی برای گردشگری دریایی عنوان کرد: در حوضچه غربی، بخش گردشگری دریایی پیش بینی شده است که دارای موزه دریایی، محوطه تفریحی، پارک آبی، ترمینال مسافری، مبلمان شهری خواهد بود که به بخش خصوصی قدرتمند به صورت بلند مدت واگذار خواهد شد.
مدیر کل بنادر گیلان همچنین در خصوص وضعیت فعلی و آتی بنادر آستارا و چمخاله برای کارگروه توضیحاتی ارائه کرد.
وی در پایان از حمایتهای استاندار تقدیر و اظهار داشت: امیدواریم باحمایت جنابعالی و دیگر مجموعه استان شاهد رشد و پیشرفت بیشتری باشیم. 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار