۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
تا پایان اسفند صورت می گیرد:

افتتاح 12 کمپ گردشگری در نوار ساحلی جزیره قشم

از سوی سازمان منطقه آزاد قشم تا پایان اسفند ماه امسال، 12 کمپ گردشگری در نوار ساحلی جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۶۰۴۲۹
افتتاح 12 کمپ گردشگری در نوار ساحلی جزیره قشم
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با توجه به سفر رئیس جمهور به جزیره قشم و دستور ویژه ایشان برای رونق گردشگری در جزیره قشم، برنامه ریزیهای منسجمی برای توسعه هر چه بیشتر توریسم جزیره در حال انجام است. 
مسعود کرباسچی عنوان کرد: هر ساله نیمه دوم سال به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی شاهد حضور تعداد زیادی گردشگر به جزیره قشم هستیم. 
وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی گردشگر به جزیره قشم سفر می کنند و این امر تعطیلات آخر هفته بسیار مشهودتر است. 
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: پیش بینی می کنیم از اوایل اسفند تا پایان فرودین ماه شاهد ورود حجم انبوهی از گردشگران به جزیره قشم باشیم به طوری که در مقایسه با نوروز 94 با افزایش چشمگیر گردشگران ورودی به جزیره همراه باشیم.
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، ورود این حجم انبوه گردشگر به جزیره نیازمند سرویس دهی مناسب و ارائه خدمات گردشگری و رفاهی به آنها است. 
وی تاکید کرد: بنابراین از مدت ها پیش برنامه ریزی ها برای ایجاد زیرساختهای اولیه و امکانات رفاهی برای گردشگران و مسافران نوروزی انجام شده است.
کرباسچی همچنین در ادامه در خصوص توریسم قشم اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات در راستای ایجاد زیرساختهای گردشگری در جزیره قشم، احداث کمپ گردشگری در پارک های ساحلی جزیره قشم بوده است. 
به گفته این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم، بر این اساس 12 کمپ گردشگری تا پایان اسفند ماه به تدریج در نوار ساحلی جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید که تمام آنها با استفاده از اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم احداث شده اند.
معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بیانات خود تاکید کرد: با بهره برداری از این کمپ های گردشگری، گردشگران نوروزی می توانند از خدمات آن بهره مند شوند و با آرامش بیشتری از سفر خود در جزیره لذت برند.
وی در ادامه تصریح کرد: در این کمپ های گردشگری، امکانات اولیه گردشگری نظیر سرویس های بهداشتی و مکان مناسب برای برپایی چادر وجود خواهد داشت و به این ترتیب با تمرکز گردشگران در مکان های در نظر گرفته شده از پراکندگی و بی نظمی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: هم اکنون گردشگران ورودی به جزیره قشم در سطح پارک ها و خیابان های قشم به صورت پراکنده اقدام به برپایی چادر می کنند که منظره جالبی برای توریست های ورودی به جزیره نیست.
وی گفت: با افتتاح کمپ های گردشگری و ساماندهی مکان های اسکان موقت گردشگران، گردشگری در جزیره قشم بیش از پیش مدیریت خواهد شد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به ساماندهی واحدهای اقامتی جزیره قشم اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات مناسب از سوی این واحدها به گردشگران ، نظارت کامل سازمان منطقه آزاد قشم همواره بر عملکرد واحدهای اقامتی جزیره وجوددارد.
وی همچنین از برگزاری کلاس های آموزش هتلداری برای کارکنان واحدهای اقامتی جزیره قشم خبر داد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در عملکرد بهتر این واحدها خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار