۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

ثبت رکورد بارگیری در بندر شهید رجایی

معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد بارگیری محموله گوگرد به یک کشتی در بندر شهید رجایی طی 24 ساعت خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۶۰۱۵۹
ثبت رکورد بارگیری در بندر شهید رجاییبه گزارش مانا محمد علی اصل سعیدی پور ضمن اعلام این خبر گفت: این محموله هفت هزار و 234 تنی توسط کشتی "پاپ جونیوس" بارگیری شد که از کشورهای آسیای میانه به مقصد کشورهای اندونزی، مالزی و هند ترانزیت می شود.
وی افزود: طی دو سال اخیر، بارگیری محموله گوگرد به ویژه از کشور ترکمنستان افزایش چشمگیری داشته و پیمانکاران طرف قرارداد بندر به این کار روی آورده اند.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پیش از این نرم عملیات بارگیری برای هر انبار، یک هزار تن بود که با ارائه شیوه های جدید بارگیری بندر شهید رجایی این رقم به 2 هزار تن رسید.
سعیدی پور اضافه کرد: هم اکنون پیمانکاران بندری برای رضایت بیشتر مشتریان و موفقیت در بازار رقابت، نرم صادراتی خود را افزایش می دهند.
این مقام مسئول حجم بارگیری محموله گوگرد از ابتدای سالجاری تاکنون در بندر شهید رجایی را 410 هزار و 398 تن اعلام کرد که 47 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
معاون امور بندری و منطقه ویژه اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: طی ده ماهه سال جاری رکورد بارگیری 18 هزار تن کلینکر سیمان و 28 هزار و 300 تن سنگ آهن به یک کشتی در 24 ساعت در این بندر نیز ثبت شده است.
وی در پایان یادآور شد: بندر شهید رجایی علاوه بر فعالیت های کانتینری، در زمینه واردات، صادرات، ترانزیت و ترانشیپ کالای متفرقه نیز فعالیت دارد و از 40 هکتار محوطه بارانداز آسفالته و 170 هزار مترمربع انبار برخوردار است.
برچسب ها: بندرشهیدرجایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار