۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
موسسه آلفاینر اعلام کرد:

بازار کساد حمل و نقل کانتینری ادامه دارد

حمل و نقل کانتینری با ورود به آخرین ماه سال جاری میلادی همچنان با رکود مواجه است که با ادامه این روند امکان لغو برخی سرویس ها، دور از انتظار نیست.
نویسنده: مهری عزیزی
کد خبر: ۵۸۷۲۴
بازار کساد حمل و نقل کانتینری ادامه داردبه گزارش گروه بین الملل مانا، موسسه آلفاینر در گزارشی از وخیم تر شدن بازار کساد حمل و نقل کانتینری در آخرین ماه سال جاری میلادی خبرداد.
در سه ماهه سوم سال 2015 حجم پایین کالاهای انتقالی به همراه کرایه های پایین زمان خوبی را برای کشتیرانی های کانتینری رقم نزد.
گزارش آلفاینر افزود: اگر چه 14 شرکت از برترین کشتیرانی های دنیا در سه ماهه سوم سال جاری نتایج بدی را ثبت نکردند اما متوسط این نتایج 1.8- درصد کاهش در این سه ماهه را نشان می دهد.
لازم به ذکر است، در سه ماهه اول و دوم نیز متوسط  بین برای کل این کشتیرانی ها به ترتیب 5.2 و 2.4 درصد را نشان می دهد. در مجموع کاهش 1.5 درصدی حمل و نقل توسط این کشتیرانی ها حاکی از دشوارترین سال برای این شرکت ها از سال 2009 تا کنون است.
موسسه آلفاینر پیش بینی می کند اوضاع حمل ونقل کانتینری که درسه ماهه پایانی سال جاری میلادی وخیم تر شده است در آخر کشتیرانی ها را مجبور به لغو سرویس ها به دلیل سود کم خواهد کرد.
از همین رو از اکتبر سال جاری شاهد لغو هر چه بیشتر برخی سرویس ها بودیم.
در پایان موسه آلفاینر از لغو سرویس های بیشتر در آینده خبر داد.
برچسب ها: کانتینربر
ارسال نظرات
آخرین اخبار