۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

اتصال اسکله درگهان به سیستم انتقال رادیویی

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از اتصال اسکله درگهان به سیستم انتقال رادیویی با سرعت بالا خبر داد.
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۵۸۵۵۹
اتصال اسکله درگهان به سیستم انتقال رادیویی
به گزارش مانا، مجید حاجی زاده با بیان این مطلب گفت: با راه اندازی این سیستم با سرعت 100 مگابایت در ثانیه، امکان دسترسی تمامی کاربران این اسکله به سامانه های مورد نیاز و نرم افزارها با سرعت بالا و پایدار فراهم شده است.
وی اعلام کرد: راه اندازی این سیستم نقش مهمی در کاهش مراجعه فعالان اقتصادی شهر درگهان برای پیگیری مجوزات مربوط به مشاغل آنان به شهر قشم دارد.
به گفته حاجی زاده، امکان توسعه مدیریت های مختلف در ساختمان شماره دو سازمان منطقه آزاد در شهر درگهان با هدف ارائه خدمات و انتقال دیتا با مرکز در شهر قشم نیز از دیگر امتیازات راه اندازی سیستم انتقال رادیویی در این اسکله است.
راه اندازی اسکله درگهان به دستور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان در سفر فروردین ماه امسال وی به جزیره قشم در دستور کار سازمان منطقه آزاد قشم قرار گرفت و با تعیین سرپرست برای آن، ارائه خدمات در زمینه های اقتصادی، عمرانی، خدمات شهری، صدور مجوز ساختمانی، پروانه کسب و پیشه و همچنین یگان حفاظت از اراضی ملی و دولتی در این اسکله فعالیت خود را آغاز کردند.
برچسب ها: درگهان
ارسال نظرات
آخرین اخبار