۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

توقیف 10 شناور خارجی در آب‌های هرمزگان

فرمانده دریابانی استان هرمزگان از توقیف 10 فروند شناور خارجی متجاوز به آب‌های سرزمینی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۵۵۵۷۶
توقیف 10 شناور خارجی در آب‌های هرمزگانبه گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس سرهنگ احمد دادستانی صبح امروز در نشستی خبری با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: جامعه رسانه‌ای استان هرمزگان در پیشبرد اهداف و برنامه‌های مجموعه دریابانی استان نقش بسزایی ایفا کرده است.
وبی با اشاره به عملکرد مجموعه دریابانی استان هرمزگان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 25 هزار متر خط لوله که عملیات انتقال سوخت از خشکی به دریا را انجام می‌داد جمع‌آوری شده است.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از کاهش 91 درصدی کشتی‌های سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: این کاهش چشمگیر ناشی از کاهش قیمت جهانی و همچنین اقدامات تأمینی صورت گرفته است.
دادستانی ادامه داد: در این مدت 1265 نفر اتباع بیگانه که به صورت غیرقانونی وارد کشورمان شده بودند دستگیر شده‌اند.
وی همچنین از کشف 800 کیلوگرم انواع موادمخدر و کاهش 10 درصدی کشفیات مشروبات الکلی طی مدت یاد شده خبر داد و خاطرنشان کرد: کشفیات حوزه شیلات و صیدهای غیرمجاز نیز 37 درصد افزایش داشته است.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 465 فروند انواع شناور و 190 دستگاه خودرو توسط دریابانی هرمزگان توقیف شده، تعداد 726 پرونده بالای 10 میلیون تومان در این ارتباط تشکیل شده است.
وی با اشاره به دستگیری 98 نفر متجاوز مرزی به آب‌های زمینی کشورمان در محدوده استان هرمزگان اظهار کرد: در این ارتباط 10 فروند شناور نیز که مبادرت به صید غیرمجاز کرده بودند توقیف شده است.
برچسب ها: هرمزگان توقیف
ارسال نظرات
آخرین اخبار