روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

دیدار مدیرعامل کشتیرانی MSC با مدیرعامل کشتیرانی

مدیرعامل دومین شرکت کشتیرانی دنیا ( MSC سوئیس) در دیدار صمیمی با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از عملکرد تحسین برانگیز کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط تحریم تقدیر کرد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۵۵۰۳۲
دیدار مدیرعامل کشتیرانی MSC با مدیرعامل کشتیرانیبه گزارش خبرنگار مانا دیگو آپونته ضمن استقبال از توافق انجام شده فیما بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای 1+5، ابراز امیدواری کرد با لغو تحریمها، فضا برای بازگشت مجدد شرکت MSC به بازار حمل ونقل دریایی ایران، فراهم شود و شرکت MSC که در حال حاضر دومین شرکت حمل کانتینری جهان است آمادگی لازم را جهت ورود مجدد به بنادر و بازار حمل ونقل اعلام می دارد.
وی عملکرد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در طول 7 سال گذشته که همراه با تحریمهای شدید بین الملل و شرایط نامطلوب بازار بوده است، را تحسین برانگیز، عنوان کرد.
در این دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن معرفی توانمندیهای موجود در مجموعه گروه کشتیرانی ، شرایط و نحوه فعالیت های مرتبط با گروه کشتیرانی در طول دوران تحریم را تشریح و شرایط پسا تحریم برای شرکت های گروه کشتیرانی را، فرصتی مناسب جهت توسعه فعالیتها ارزیابی کرد.
محمد حسین داجمر همچنین به مجموعه برنامه های راهبردی در سطح گروه کشتیرانی جهت توسعه در بخشهای حمل کانتینری، فله، ترمینال داری و سوخت رسانی اشاره کرد.
در طول این دیدار، طرفین برامکان انجام فعالیتهای مشترک از جمله حمل کانتینری، سوخت رسانی به ویژه در منطقه سلخ قشم و همچنین ترمینال داری تاکید کردند.
در پایان این دیدار دیگو آپونته مدیرعامل شرکت کشتیرانی MSC سوئیس نیز ضمن اشاره به فعالیتهای شرکت MSC در بخشهای مختلف مرتبط با فرآیند حمل و نقل دریایی، علاقه مندی MSC را جهت انجام همکاریهای مشترک با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد.
این جلسه  با حضور معاون فنی بازرگانی کشتیرانی و مدیرعامل شرکت حمل کانتینری در محل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
برچسب ها: MSC داجمر کشتیرانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار