۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

راه اندازی نخستین هتل کروز کشور در کیش

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای نخستین بار در کشور هتل کروز در جزیره کیش راه اندازی خواهد شد.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۵۲۳۸۹
راه اندازی نخستین هتل کروز کشور در کیشمعاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در گفتگو با خبرنگار مانا از ورود یک گروه سرمایه گذار عمانی در زمینه هتلداری به جزیره کیش خبر داد و گفت: این سرمایه گذاران با مراجعه به سازمان منطقه آزاد کیش خواستار سرمایه گذاری در زمینه هتلداری در این جزیره هستند.
به گفته محمد محب خدایی  آنها قصد دارند یک کشتی کروز 250 اتاقه را وارد آبهای کیش کنند.
وی اظهار داشت: با پهلو دهی و استقرار این کشتی در ساحل جزیره از این کشتی به عنوان یک هتل لوکس پنج ستاره بهره برداری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پاسخ ما به آنها این بود که ظرفیت ورود چنین شناوری برای تبدیل به هتل در جزیره کیش وجود دارد و طرح آنها مورد موافقت قرار گرفت.
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: تا کنون چندین جلسه با این سرمایه گذاران عمانی در خصوص هتل کروز برگزار شده است.
خدایی در خصوص زمان ورود این کروز برای تبدیل شدن به هتل گفت: بر اساس توافقات به عمل آمده به زودی شاهد افتتاح این هتل کروز در کیش خواهیم بود.
وی گفت: در صورت راه اندازی این هتل بدون شک گردشگری دریایی در جزیره کیش بیش از پیش رونق خواهد گرفت.
خدایی اذعان داشت: پیش بینی می شود استقبال گردشگران داخلی و خارجی از خدمات گردشگری و اقامتی این هتل چشمگیر باشد.
وی یادآور شد: این هتل کروز علاوه بر ارائه خدمات اقامتی و پذیرایی به گردشگران به یک المان گردشگری دریایی در جزیره تبدیل خواهد شد.
این مقام مسئول در سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: این هتل کروز برای گردشگرانی که از خدمات اقامتی آن استفاده نکنند نیز جذاب خواهد بود.
وی بر لزوم گسترش امکانات گردشگری دریای در جزیره کیش به عنوان پایلوت گردشگری کشور تاکید کرد و گفت: از مهمترین اهداف سازمان منطقه آزاد کیش توسعه گردشگری است که تمام تلاش ها در راستای تحقق آن در حال انجام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار