۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

برگزاری اتاق فکر در بندر چابهار

اولین اتاق فکر با حضور کارشناسان صنعت دریایی ، فعالان بندری و بخشهای خصوصی با هدف ایجاد بستر و کانون جمع اندیشی و راهکارهای خلاقانه عملی و اجرایی در بندر چابهار برگزار شد.
نویسنده: حميد کیاسی
کد خبر: ۵۰۱۰۰
برگزاری اتاق فکر در بندر چابهار

یه گزارش خبرنگار مانا از چابهار؛ در این جلسه سیاوش رضوانی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: اتاق فکر تشکیل شده در غالب سه کارگروه  امور بندری و ترمینالها، امور دریایی و آموزش و امور نمایندگی ها و تسهیلات بندری و اشتغال تقسیم شده است که از میان اعضاء افراد ریاست کارگروهها را مشخص می کنند و پس از ارائه راهکارهای مناسب برای اجرای پیشنهادات عملیات اجرایی را انجام می دهند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی گفت: تعیین روسای سه کارگروه اصلی قرار است از بخشهای خصوصی باشند زیرا بخشهای خصوصی درگیر بروکرواسی اداری و محدودیت ندارند و برگزاری جلسات اتاق فکر هرماه به صورت مستمر و به صورت گردشی برگزار می شود.
وی خاطرنشان کرد: وظایف و کارکرد اتاق فکر، شناسایی و تعریف مسائل و مشکلات موجود سازمان بنادر، جمع آوری ایده ها و پیشنهادات خام در جهت حل مسائل و تبدیل ایده ها به برنامه های قابل اجرا، ارزیابی و نقد سیاست ها و برنامه ها، برگزاری جلسات هم اندیشی با مدیران و صاحب نظران، بازنگری در تدوین دستورالعمل های اجرایی و پیشنهاد به مدیریت عالی سازمان از جمله وظایف این اتاق فکر است.
رضوانی همچنین درباره شکل گیری گروهها در فضای وایبری که نوعی اتاق فکر مجازی است خبر داد و اظهار کرد: در وایبر گروهها با ارائه نظرات تخصی مباحث مشکلات و ارائه راهکارها را با دیگران در میان می گذارند.
وی اظهار امیدواری کرد این ایده می تواند برای فعالیت بخشهای خصوصی و افراد صاحب نظر موثر باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار