۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲

قرارداد همکاری بیمه ایران با سازمان بنادر منعقد شد

شناورهای سازمان بنادر تحت پوشش درمان و تامین امنیت بیمه ای بیمه ایران قرار گرفتند.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۹۲۲
قرارداد همکاری بیمه ایران با سازمان بنادر منعقد شدبه گزارش مانا رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران درجریان تبادل تفاهمنامه بیمه ای با سازمان بنادر و دریانوردی که درمحل این شرکت انجام شد با اعلام این خبر گفت : شرکت بیمه ایران علاوه برعرضه خدمات بیمه ای به صاحبان صنایع آمادگی دارد با آنان برای ارائه خدمات جدید و مشترک به بیمه گذاران وارد مذاکره شده و خدمت های نو را تعریف و عرضه کند.
محمود امراللهی درباره تبادل تفاهمنامه با سازمان بنادرو دریانوردی نیز گفت: بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای بازرگانی کشور امروز تعهد سنگینی را قبول کرده و امیدواریم با تلاش همکاران خدمات شایسته به این بیمه گذار ارائه کنیم.
رییس هیات مدیره بیمه ایران تصریح کرد: ما بدنبال ارائه خدمات بیمه ای درکوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بیمه گذاران بوده و درنظر داریم بیمه گذاران از طریق خدمات بیمه ای این شرکت به امنیت و آسایش خاطر مورد نظر خود دست پیدا کنند.
امراللهی درادامه از حسن اعتماد مسوولان سازمان بنادرو دریانوردی به دلیل انتخاب بیمه ایران به عنوان بیمه گرخود تشکر کرد و افزود: ما آمادگی داریم سطح همکاری های خود با این سازمان را به خصوص در زمینه های سرمایه گذاری ارتقا دهیم و با این سازمان تعاملات بیشتری داشته باشیم.
در ادامه معاون وزیرراه و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی گفت: شرکت سهامی بیمه ایران بهترین امکانات را به بیمه گذاران خود می دهد از این رو با این شرکت به بیمه ای قرارداد کلی مسوولیت،درمان و تامین امنیت بیمه ای شناورهایمان را منعقد کردیم.
محمد سعید نژاد درجریان تبادل تفاهمنامه بیمه ای با بیمه ایران به موقعیت ممتاز جغرافیایی کشور در حوزه بنادرو دریانوردی اشاره کرد وافزود:ماموریت اصلی ما حمل کالا با شرایط مناسب و ایمنی برای صاحبان کالاو سرمایه است که با تبادل تفاهمنامه با بیمه ایران درنظر داریم امنیت روانی بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنیم.
وی افزود:البته فرآیند مذاکره با این شرکت بیمه ای با توجه به حجم و گستردگی فعالیت برای همکاری طولانی بود اما از آنجا که اطمینان داشتیم این شرکت به بیمه گذاران خود بهترین خدمات را ارائه می کند برای تفاهم با این شرکت تاکید داشتیم.
معاون وزیرراه و مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی درادامه به سرمایه گذاری بخش خصوصی دربنادر اشاره کرد وافزود: سازمان بنادرزیرساخت های مناسبی برای حمل و نقل کالا و خدمات دربنادر تدارک دیده است و همین مساله باعث شده تا سرمایه گذاری بخش خصوصی دربنادر افزایش یابد.
سعید نژاد اضافه کرد: این درحالی است که حجم و تردد کالا و خدمات درمنطقه نیز روند رو به رشدی گرفته است از این رو باید خدمات بیمه ای بهتری به آنان ارائه شود تا این روند همچنان ادامه یابد.
سعیدنژاد ادامه داد: برهمین اساس در نظر گرفتیم با شرکتی قرارداد منعقد کنیم که اولا به لحاظ مالی دروضعیت مناسبی قرارداشته باشد ثانیا درارائه خدمات مناسب به بیمه گذاران هنگام صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت خوشنام تر باشد.
وی درباره متن تفاهمنامه سازمان متبوعش با بیمه ایران نیز گفت: از آنجا که بیمه ایران بیمه توانمندی است تفاهمنامه ما با این شرکت جامع و کامل است و امیدواریم دو طرف از تبادل آن نهایت استفاده را ببرند.
معاون وزیرراه و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی درباره ایمنی بنادر ایران نیز تصریح کرد: بنادر ما کاملا ایمن هستند و احتمال بروز حوادث درآن پایین است با این همه از کارشناسان بیمه ایران درخواست کرده ایم برای افزایش امنیت بنادر و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی با کارشناسان این سازمان همکاری و تعامل بیشتری داشته باشند.
برچسب ها: بیمه شناورها
ارسال نظرات
آخرین اخبار