۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹

لایروی بنادر قشم در سال جاری

سرپرست امور پایانه‌ها و بنادر سازمان منطقه آزاد قشم از لایروبی و رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها و جداول بنادر قشم در سال جاری خبر داد.
نویسنده: سید مهدی موسوی
کد خبر: ۴۲۶۴۶
لایروی بنادر قشم در سال جاریبه گزارش مانا از قشم، هرمز امیری با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به مطالعات فنی و نیاز جدی بنادر به سیستم اطفاء حریق، این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار یک گروه مجرب و حرفه‌ای به همراه یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی و باکس‌های آتش نشانی بطور شبانه روزی در بندر بهمن در حال انجام است.
امیری با اشاره به برخی دیگر از اقدامات در بنادر قشم، اظهار کرد: می‌توان از دیوارکشی و ساخت سردرب برای بندر پهل و لافت همچنین ساخت رمپ جدید در بندر مسافری شهید ذاکری، به عنوان دیگر اقدامات توسعه ایی این بندر نام برد.
سرپرست امور پایانه‌ها و بنادر سازمان منطقه آزاد قشم خاطر نشان کرد: ساخت رمپ جدید جهت پهلوگیری لندینگرافت در بندر بهمن و بالا بردن توان تخلیه و بارگیری در مدت زمان کوتاه از دیگر برنامه‌ها در شش ماهه اول سال جاری است.
امیری تصریح کرد: لایروبی و رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها و جداول بنادر مختلف قشم نیز در دستور کار نیمه اول سال 93 قرار گرفته و بعد از تصویب و اعلام بودجه بنادر، این برنامه‌ها عملیاتی می‌شود.
برچسب ها: بندر قشم
ارسال نظرات
آخرین اخبار