۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

مجلسی ها به بنادر می روند

نایب رئیس فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی مجلس از بازدید کمیته های تخصصی این فراکسیون از بنادر کشور طی هفته آینده خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۴۲۶۳۰
مجلسی ها به بنادر می روند
منصور آرامی در خصوص جلسه فراکسیون توسعه بنادر و صنایع دریایی به مانا گفت : بر اساس نتیجه ای که از این جلسه حاصل شد ، پنج کمیته فراکسیون متشکل از کمیته های سواحل و بنادر، شیلات و صیادی، صنعت دریا و فراساحل، آموزش و ایمنی و گردشگری هفته آینده از بنادر بازدید خواهند کرد.
وی در ادامه درباره اهم اقدامات این کمیته ها در بازدید از بنادر افزود: تمام تلاش کمیته های تخصصی فراکسیون این است که به مشکلات موجود در بنادر کشور رسیدگی و معضلات ناشی از این مسائل را شناسایی کنند .
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی افزود : برقراری قانون در بنادر از موضوعات مهم جلسه فراکسیون  توسعه بنادر و صنایع دریایی بود که در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد بعد از شناسایی مشکلات این قوانین توسط کمیته ها نوشته و اجرایی شود .
وی با اشاره به علت نارضایتی بخش خصوصی از صنعت گردشگری دریایی تصریح کرد : ما قبول داریم که در بخش گردشگری خصوصا بخش گردشگری دریایی هنوز اقدام موثری که رضایت بخش خصوصی را به همراه داشته باشد انجام ندادیم ، اما در صدد هستیم با ارائه طرح های جامع در این بخش هم از ظرفیت های گردشگری دریایی استفاده لازم را به عمل آوریم و همچنین رضایت بخش خصوصی را جلب کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار