۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰

آمادگی فعالیت در صدرا را داریم

مدیرعامل اسبق شرکت صدرا گفت: در صورتیکه یک گروه مستقل وضعیت صدرا را ارزیابی کند ما آمادگی فعالیت در صدرا را داریم .
نویسنده: نرگس احسان دار
کد خبر: ۴۲۵۳۹
آمادگی فعالیت در صدرا را داریم به گزارش مانا قاسم گل نژادطی سخنانی درسمینار برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید برای صنایع فراساحل با اشاره به مشکلات ایجاد شده در شرکت صدرا گفت : اولین بار در سا ل 69 یارد و سکو درکشور ساخته شد و طی چند سال چندین پروژه فازهای پارس جنوبی کامل شد اما امروز گفته می شود که قرار است سکوها برای اتمام کار به خارج از کشور برده شوند.
مدیرعامل شرکت مهندسی و مدیریت رزموند در ادامه تصریح کرد : این کار در حالی صورت گرفته که شرکت های دیگر داخلی می توانستند این کار را به اتمام برسانند اما بدون هیچ پرسشی تصمیم خروج سکوها از کشور گرفته شده است.
گل نژاد افزود: درسال گذشته از طریق مسئولین صدرا به بنده مراجعه شد تا تیم قدیمی سکان کار را به دست بگیرد اما با توجه به اتفاقات گذشته پیشنهاد دادم یک گروه مستقل وضعیت صدرا را ارزیابی کند تا به طور مشخص صدرا را تحویل بگیریم اما این پیشنهاد مورد موافقت قرار نگرفت.
مدیرعامل اسبق شرکت صدرا افزود : در صورتیکه یک گروه مستقل وضعیت صدرا را ارزیابی کند ما آمادگی فعالیت در صدرا را داریم .
گل نژاد در ادامه با اشاره به مزیت های ساخت سکو در داخل گفت: با ساخت سکو در داخل کشور،صنایع وابسته جنبی بسیاری فعال می شود و شرکت های بسیاری می توانند دراین صنعت فعال شوند که حاصل آن اشتغال برای نخبگان و صنعتگران خواهد بود.
برچسب ها: صنایع دریایی
ارسال نظرات
آخرین اخبار