۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
مدیرکل بنادر استان بوشهر خبر داد:

نجات ۱۴ خدمه یدک‌کش گلف پایلوت در آب‌های بوشهر

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: ۱۴ خدمه یدک‌کش گلف پایلوت مسیر بوشهر - دیّر در آب‌های محدوده نیروگاه اتمی از خطر غرق شدن نجات یافتند.
کد خبر: ۹۵۶۸۵

نجات ۱۴ خدمه یدک‌کش گلف پایلوت در آب‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب با اشاره به نجات سرنشینان یک شناور در خلیج فارس اظهار کرد: پیرو اعلام اضطرار شناور یاد شده به مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر آبگرفتگی، شناور ناجی ۱۸ پس از هماهنگی‌های لازم از بندر عامری به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به شناور اعلام کرد آبگرفتگی توسط خدمه شناور کنترل شده، ولی شناور یاد شده به دلیل اشکال موتوری ناشی از آبگرفتگی نیاز به یدک کش دارد.

شکیبی نسب ادامه داد: پس از اظهارات فرمانده شناور مبنی بر هماهنگی با مالک جهت اعزام امدادرسان به موقعیت، شناور ناجی به مبداء حرکتی خود در آب‌های بندر عامری بازگشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه در این عملیات ۱۴ خدمه یدک‌کش گلف‌پایلوت مسیر بوشهر - دیر در آب‌های محدوده نیروگاه اتمی نجات یافتند افزود: دریانوردان در موارد مشابه باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ تماس حاصل کنند تا نسبت به امدادرسانی به موقع به آنان اقدام شود.

شکیبی نسب افزود: دریاروی در شرایط نامساعد از عمده موارد منجر به اضطرار دریایی است که انتظار می‌رود دریانوردان پس از حصول اطمینان عازم تردد‌های دریایی شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار