۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

متقاضیان ساخت شناور‌های مسافری تسهیلات دریافت می‌کنند

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناور‌های مسافری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۶۲۷

متقاضیان ساخت شناور‌های مسافری تسهیلات دریافت می‌کنند

 

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، حسین عباس‌نژاد صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به متقاضیانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه مسافرت‌های دریایی از طریق ساخت شناور مسافری با استفاده از ظرفیت‌های داخلی دارند، نسبت به اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده اقدام می‌کند.  

وی ادامه داد: این اقدام در راستای سیاست‌گذاری انجام شده در خصوص اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناور‌های مسافری به منظور تقویت و نوسازی ناوگان مسافری دریایی و در راستای پیشگیری از بروز سوانح دریایی و ارتقای ایمنی مسافرت‌های دریایی انجام می‌گیرد.  

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: سازمان بنادر در راستای ساخت شناور‌های مسافری در مجتمع‌های کشتی‌سازی داخلی از محل کمیته وجوه اداره شده خود و با رعایت تمامی شرایط و ضوابط مقرر برای این موضوع، تسهیلات متناسب اعطا می‌کند.  

عباس‌نژاد تصریح کرد: مالکان شناور‌های مسافری اعم از خطوط کشتیرانی، فعالان حوزه مسافرت‌های دریایی، تعاونی‌های شناور‌های مسافری و سرمایه‌گذاران عمومی که واجد تجربه فعالیت در حوزه دریایی هستند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به آدرس SP.PMO.IR ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه، اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار